Hoppa till innehåll
Anime.se

Köpes: Psycho-manga/anime


litengalning
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag undrar ifall det finns som har någon psykologisk eller bara alltmänt mysterious manga/anime att sälja till mig. Något spännande som samtidigt ger en något att fundera på.

 

 

Allmänt groteska mördarserier i higurashi, chaos;head, paranoia agent, perfect blue eller elfen lied - stil uppskattas, annars allmänt knäppa som lain eller welcome to the nhk, eller även thrillers som Old boy, tex.

 

Manga av junji ito, kazao-nånting (scary-book-snubben) och liknande filurer uppskattas.

 

 

 

 

Helst kompletta serier, och är det manga vi pratar om så helst manga med inte fööööör många delar (98 delar får inte plats på mina hyllor hur mycket jag än klämmer ihop resten).

 

 

Bor i skåne, hämtar gärna men betalar annars frakt.

 

 

 

Hör av er om ni har nåt ni tror jag gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad får jag för Paprika?

 

 

Hm.... Inte säker på att jag är intresserad av att köpa paprika då jag redan sett den 21463 gånger. Men typ vad på ett ungefär hade du tänkt dig? Kan mycket möjligt vara intresserad ändå! Det är en av mina favoritfilmer, hade vid en andra tanke varit rätt smidig att ha hemma....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...