Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Animefigurer


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har bestämt mig för att sälja vissa av mina animefigurer, dvs alla utom 3 eftersom jag håller på att göra om lite här hemma och de får inte plats som jag vill ha det :p

Jag la upp dem som auktion på tradera men sen kom jag på att jag lika bra kan fråga här först, så jag kan bara avbryta en auktion innan det blivit något bud så om någon är intresserad så svara gärna här eller skicka ett pm.

 

Om någon är intresserad av att bjuda på tradera auktionen av någon anledning kan de hittas här (jag har samlat på mig en hel del fina omdömmen). Priserna går att diskutera till viss mån.

Figurerna som säljs är:

 

gsc96504_1.jpg

 

 kbypp-209_1.jpg

 

gsc96516_4.jpg

 

 HBY-GCF-00002402.4.jpg

 

 MF_Kotori_Shirakawa.jpg

 

 fre29180_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och givetvis glömde jag att skriva ut priserna :/

 

Detta är iaf priserna som jag har på tradera, vissa kan diskuteras dock men jag tänker inte halvera dem direkt :p

 

 

Mitsuki Hayase: 200kr

 

Fujibayashi Kyou: 100kr

 

Horo: 250kr

 

Mitzuho Kasami: 500kr

 

Kotori Shirakawa: 150kr

 

Kan'u Aisha: 400kr

 

 

porto betalas av köparen såvida jag inte känner mig snäll, annars föredrar jag nästan att de hämtas så jag slipper skicka dem då jag inte har originallådorna kvar.

 

Aja nu tror jag inte att jag glömt något, har jag det så ställ gärna en fråga här.

 

mvh

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...