Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Min Jpop-samling


teloma
 Share

Rekommenderade inlägg

Säljer min Jpop-samling med flertal CD och DVD skivor från olika japanska artister.

Har endast haft det i samlingssyfte så allt är mer eller mindre oanvänt och naturligtvis, allt är original.

 

De artister jag har kvar är:

Hamasaki Ayumi

Otsuka Ai

Misono

HinoiTeam

 

Under tiden jag bodde i Japan, plockade jag även på mig massor av Hamasaki Ayumi-goods från hennes konserter m.m. som t ex:

T-shirts, små handdukar, tidningar, stora bilder (lite större än A4), Vristband, ljusstickor, klistermärken, nyckelhållare mm.

 

Har bilder på allting så det är bara att skriva vilka artister du är intresserade av så kan jag bifoga det här eller skicka via mail.

Har bifogat en pdf med en komplett lista på allt jag har och vad allt kostar.

Kan hämtas i Göteborg eller skickas på post, du får då stå för frakten.

Om du köper flera saker är jag villig att ge en "paketrabatt" för att exempelvis kompensera lite för frakten.

När det gäller betalning så är jag öppen för förslag om du känner till något smidigare annars kan betalningen ske med en insättning på mitt swedbank-konto

 

Hoppas det finns något du gillar.

prislista.pdf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...