Hoppa till innehåll
Anime.se

Hunter x Hunter (2011)


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Källmaterialet är inte avslutat, men i och med de två volymer material som kommit ut efter slutet på "Myrornas krig" så har serien avslutat några väldigt viktiga och centrala punkter i berättelsen, så även om senaste kapitlet har följts upp av en av tecknarens berömda avbrott (det längsta han var borta var i 79 nummer (veckor) i rad!), och även om senaste kapitlet slutar med en utvidgning av berättelsen och löften om stora äventyr, så är det ett ganska hyfsat ställe att sluta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...
Undrar om det kommer bli en Skip-Beat grej av det (dramatiseringen pågick storymässigt längre än animen, dit mangan gick har jag för mig). fast i det här läget så kanske serien får ett eget avslut som anime än från mangan?

 

Gissningsvis kör de igenom hela mangan och slutar där (och fortsätter följa mangan), mangan är trots allt "avslutad", eller har slutat på ett hyffsat bra ställe nu. Jag ställer mig väldigt tveksam till huruvida det blir mer utgivna kapitel av mangan, även om slutet som det är nu mycket väl tillåter det.

 

Jag skulle ju däremot inte säga nej till mer, det är en bra tidsfördrivs serie!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissningsvis kör de igenom hela mangan och slutar där (och fortsätter följa mangan), mangan är trots allt "avslutad", eller har slutat på ett hyffsat bra ställe nu. Jag ställer mig väldigt tveksam till huruvida det blir mer utgivna kapitel av mangan, även om slutet som det är nu mycket väl tillåter det.

 

Jag skulle ju däremot inte säga nej till mer, det är en bra tidsfördrivs serie!

Förvisso. Skulle vilja se Gon blir en "riktig" Hunter eller åtminstonde träffa sin pappa öga mot öga (fast det kanske sker? har inte läst mangan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Vad tycker ni om nuvarande arcen? (Chimera Ant arc) Jag älskar denna arc, den är så "mörk" och extremt spännande. Jag gillar verkligen att de ger varje karaktär karaktärsutveckling speciellt Meruem "The King". Jag gillar också att de bytte tid från att släppa avsnitt på söndagar till tisdagar för man har märkt en stor skillnad på censureringen från mangan till animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...