Hoppa till innehåll
Anime.se

12 månaders All-Access på Crunchyroll för 350:-


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Med anledning av den amerikanska shoppinghelgen Black Friday har den lagliga streamingsidan Crunchyroll 50% rabatt på sitt årsmedlemskap. Erbjudandet innehåller både drama- och animeutbudet och gäller ännu i två dagar och sexton timmar från detta inläggs tidsstämpel.

 

Se denna sida för en överblick över vad du får.

 

Gå till denna sida för att ta del av erbjudandet.

 

Anime.se har inga band till Crunchyroll men många medlemmar använder sig av sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Crunchyrolls dramautbud är mycket skralt för oss med svenska IP, i princip bara bestående av en japansk TV-serie och två filmer, men å andra sidan är det inte så mycket bättre för amerikanerna. Jag tror att det är mestadels koreanska TV-serier, för att japanerna krånglar med rättigheterna så mycket.

 

Och vad gäller animé så har de inte heller så många av de aktuella serierna tillgängliga för oss. Jag själv ser bara fyra av dem.

 

Men ändå, jag rekommenderar det. Jag har varit månadsbetalande medlem sedan februari 2009 och inte ångrat det en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...