Hoppa till innehåll
Anime.se

God Jul + Julklappar (update)


Dark-Zakiya
 Share

Rekommenderade inlägg

God Jul, allihopa! För egen del blev det mindre julklappar än normalt, då föräldrarna kände att det var dags att dra ner på julklappsbudgeten, då vi alla faktiskt är vuxna nu. Assassin's Creed Revelation fick jag åtminstone, samt ett antal paket godis. Fast innan lönnmördare plockar jag först ner den "julklapp" som jag köpte åt mig själv för en månad sedan: specialversionen av Zelda: Skyward Sword.

 

Släkten var också snäll nog att gå mig 800kr i diverse paket, och de pengarna gick direkt åt för att lindra den monetära smällen att skaffa mig en ny Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

God jul till gemene man. Själv fick jag precis vad jag hade önskat mig. Strumpor som inte luddar och mellanstora skålar. Också som tur är duschkräm jag inte hittar i min nya hemstad. Mina äldre systrar har dessutom fått för sig att de ska dra med mig på en koncert i januari. Vi hade en riktigt kul julafton. Det värsta med julen är att jag måste sova över här några dagar. Då kan jag inte sjunga för full hals om kvällarna :ambivalent:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen julhälsning, men håller mig borta från datorn under julen av uppenbar anledning. ^-^

 

Fick kläder, kläder och åter kläder, samt några filmer som jag vet att jag inte kommer kolla på.

Men är bättre än det jag önskade mig: Inget

Aja, träffade min bror och brorson iaf, ska inte klaga när man får så fint besök.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det en Death Note 13, är det inte bara 12 volymer?

Det finns en på engelska heter även how to read med intervju med Tsugumi Ohba, ett kapitel som aldrig blivit översatt

och ett kort med L`s riktiga namn

antar att jag fick min från bokus

http://www.bokus.com/bok/9781421518886/death-note-v-13-how-to-read/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Just ja, det var ju jul för dryg en vecka sedan, så en God Jul (och gott nytt år, som kommer härnäst) skulle kanske vara på sin plats.

 

Jag fick ingenting i animeväg i år, tyvärr. Faktiskt inget japanskt alls; det nya Zelda-spelet (europa-utgåvan), Assassin's Creed 4, ett par svenska böcker och en himla massa handukar. Och en smörgåsgrill. En sådan har jag länge velat ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...