Hoppa till innehåll
Anime.se

AMV


Marbil
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag är en nybörjare när det gäller amv men har skapat 2st. Den ena är en Highschool of the dead action amv och den andra är Clannad romance amv. Skulle gärna vilja ha lite feedback från dem så man vet vad man kan göra bättrexP

För dålig för att ha kvarxD


och
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo tänkte också på det. Tyckte jag lyckades bättre med det på den andra amv:n. Men se den inte om du inte har sett klart animen^^.

Det var inte heller tänkt att synka en manlig sångare med en tjej men råkade bli så ändå, misstag av migxP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Har inte jobbat med just AMV eller ASMV på snart ett år nu. Men jag tänkte göra en om jag bara får tid

sen på serien Sword art Online. Är så förälskad i den serien så måste göra något fint för att ge den ett

bra avsked från mig genom tiden jag följt den. Dock inget jag vågar lova. Men i vilket fall så tänkte jag

dela denna: Hade fler innan, men Youtube är ju bra på att plocka bort copyright. Hade ingen backup :tireddrop:

 

&

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Kul att se att det är några andra som har postat här, keep them coming!^^
Här är den senaste amv jag gjort och som ska vara ett försök till en anime mix. Amv:n innehåller 27 olika anime och låten är Some Nights av Fun.. Både bra och dålig kritik uppskattas!^^

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Här är den nyaste amv jag skapat och jag tror detta blir min åttonde. Amvn är sommarinspirerad och är gjort av låten Year of Summer av Wildstyles. Kan inte säga att jag är en direkt fan av hardstyle men denna låt passade bra till temat av amvn och hardstylen i låten är ganska mild. Hursomhelst, tycker att den blev ok iallafall. Kritik är alltid välkommen(både bra och dålig!^^)

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...


 
Eftersom mina projekt aldrig tycks bli färdiga på grund av brist i tid och motivation så slog jag ihop alla mina halvfärdiga AMVs till en AMV. Dom är gjorda mellan 2012 och 2014. Får se om jag orkar göra klart någon AMV när det finns tid och motivationen att göra en börjar hitta tillbaka.
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Denna amv tog myyyyycket längre tid att bli klar med än vad den borde ha gjort! Tror jag började med denna en månad efter det att animen hade slutat, men eftersom jag är bland dem lataste personerna i världen har den inte blivit klar tills nu-_-.
Aja, tycker den blev ok iallafall! Låten är ganska uttjatad i samband med denna anime, dock var den ganska ny när jag började med den^^. Kritik är alltid välkommen(både bra och dålig!^^)

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är riktigt grym Marbil, bra jobbat!

Jag har funderat på att göra AMV's själv men jag har aldrig kommit igång :/

Men nu blev jag inspirerad! så vi får se ;)

Tack så mycket och roligt att du blev inspirerad!:D

 

Jag tycker absolut att du ska testa göra en amv! Det är riktigt j#¤*a roligt när man väl börjar få in det!^^

 

Jag älskar att göra amvs, jag älskar att se på amvs, och jag älskar era! c;

Håller just nu på med en amv till "Jag Kommer" av Veronica Maggio, fast med ett annat budskap ^-^;

Är det okej om jag lägger upp den jag laddade upp senast? owo

 

http://www.youtube.com/watch?v=8GDB7BO-6YA

GRYM AMV! Musiken passade perfekt med scenerna, perfekt timing och snyggt editerat! Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så jättemycket, Marbil, jag är glad att du gillade den x'3

Om jag ska vara ärlig tycker jag att jag är helt hyfsad med tanke på den stora detaljen att jag bara har iMovie att jobba med. Jag kan verkligen inte använda något annat program, för min dator är för gammal! Önskar att jag hade Sony Vegas.

 

Tänkte jag kunde lägga upp den här också, provade något nytt och fick rätt bra feedback. Dock kan till och med jag själv tycka att jag överdrev lite med audion där ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=lWC93FgZzOM

 

MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ingen som helst erfarenhet av iMovie så har ingen aning om hur den är. Men om jag skulle gissa så är det kanske ungefär som windows movie maker?:S Jag kör på Sony vegas och det flyter på fint. Har dock funderat lite på att testa adobe after effects också!
 

 

MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI.

Haha, jag blir smickradxP men skulle inte säga att mina amv:s är bättre än dina, så jag har nog inte så mycket att lära ut!;P

Btw testa att posta dina amv på lite andra anime forums för att få lite view boost! Om sedan folk gillar dem så sprider sig dina amv fortare;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ingen som helst erfarenhet av iMovie så har ingen aning om hur den är. Men om jag skulle gissa så är det kanske ungefär som windows movie maker?:S Jag kör på Sony vegas och det flyter på fint. Har dock funderat lite på att testa adobe after effects också!

 

 

Haha, jag blir smickradxP men skulle inte säga att mina amv:s är bättre än dina, så jag har nog inte så mycket att lära ut!;P

 

Btw testa att posta dina amv på lite andra anime forums för att få lite view boost! Om sedan folk gillar dem så sprider sig dina amv fortare;)

 

iMovie är som Movie Maker fast tar bara mp4, mv4 och mov-formaten, plus att man inte får importera för stora filer med för bra kvalitet för då får man vänta några dagar :L Enda bra grejen är väl att det är lätt att hantera och man behöver inte spara.

 

Dina är bättre än mina! Om detta beror på program eller erfarenhet kan jag inte säga, men jag gillar i alla fall dina amvs och det är det som räknas c:

Jag känner mig smått lockad att sprida dem, men jag vet inte riktigt i vilken tråd de skulle passa i D:

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...