Hoppa till innehåll
Anime.se

AMV


Marbil
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag är en nybörjare när det gäller amv men har skapat 2st. Den ena är en Highschool of the dead action amv och den andra är Clannad romance amv. Skulle gärna vilja ha lite feedback från dem så man vet vad man kan göra bättrexP

För dålig för att ha kvarxD


och
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo tänkte också på det. Tyckte jag lyckades bättre med det på den andra amv:n. Men se den inte om du inte har sett klart animen^^.

Det var inte heller tänkt att synka en manlig sångare med en tjej men råkade bli så ändå, misstag av migxP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Har inte jobbat med just AMV eller ASMV på snart ett år nu. Men jag tänkte göra en om jag bara får tid

sen på serien Sword art Online. Är så förälskad i den serien så måste göra något fint för att ge den ett

bra avsked från mig genom tiden jag följt den. Dock inget jag vågar lova. Men i vilket fall så tänkte jag

dela denna: Hade fler innan, men Youtube är ju bra på att plocka bort copyright. Hade ingen backup :tireddrop:

 

&

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Kul att se att det är några andra som har postat här, keep them coming!^^
Här är den senaste amv jag gjort och som ska vara ett försök till en anime mix. Amv:n innehåller 27 olika anime och låten är Some Nights av Fun.. Både bra och dålig kritik uppskattas!^^

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...