Hoppa till innehåll
Anime.se

Hösttävlingen


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 168
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... lingen.jpg

 

min bild till tävlingen

text:

 

Jag vakna på morgonen och kolla ut såg att det var höst .

Öpnnade dörren och tog med mig en bok och tänkte läsa,

vinden blåste kallt över mig.Jag la mig på en lövhög under

min favorit björk såg fåglarna flyga över mig och jag somna.

 

vet ju inte vad jag ska skriva!!!!!!!!!

 

 

blir ju inte bra alls

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan då lägga till att det är rent av löjligt att man skall lägga till sin ålder när man vill ha kommentarer. Antingen är man bra eller så är man inte på att rita, det kommer inte med ålder, det kommer med talang och erfarenhet.......

 

Håller med fullständigt, det handlar om talang och träning.. Ålder har inget med det att göra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan då lägga till att det är rent av löjligt att man skall lägga till sin ålder när man vill ha kommentarer. Antingen är man bra eller så är man inte på att rita, det kommer inte med ålder, det kommer med talang och erfarenhet.......

 

Och du har chansen till längre erfarenhet om du är äldre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom andra har inte länkat så jag tänkte, att jag kunde också.... aja

 

en liten text om hösten då

 

 

Lilla Tommy och Pappa ++ hösten

 

Tommy:---Pappa Har jag blivit färgblind varför e alla löven bruna,

Pappa:---Nej nej det ingen fara, det e bara hösten som har kommit,!

Tommy:--- Ne men vad det regnar, E gud arg på oss :( ,,

Pappa:---Nej nej det e bara hösten som vattnar naturen, ingen att vara orlig över,,

Tommy:----Vad e det med mamma på sistone,, alla jävla regnkläder och varma sokar. Har hon Lost it,,

Pappa:--- nej då,, hon blir alltid sån på hösten, ( men det har slagit mig , om hon inte endå har , Lost it ,after all)

Tommy:--sa du nåt pappa ,,

Pappa:-- ne jag tänkte högt bara

 

Tommy:--Den här vädertanten på TV värkar gilla, hösten eftersom hon nämner den hela jävla tiden,, pappa kan inte vi ringa till TV kanalen och be dom att ta fram sommar kärringen jag e tröt på höst ????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smaka på denhär då:

BloodTree.jpg

 

Skit. Det här gick inte alls som planerat. PsychoCaptain stapplade fram bland träden med blodet droppande från ett dussin sår. Han hörde dem bakom sig, 150 meter, kanske mindre. Det var svårt att bedöma när hjärnan verkade sjunka genom torkande lera. Det svartnade för ögonen och han var tvungen att stödja sig mot ett träd för att inte falla ihop. Torkade bruna höstlöv på marken sög upp hans droppande blod och fick åter sensommarens röda färg. Förföljarna var nånting han aldrig mött förut. De bar Ormens lila dräkter men deras teknik var helt annorlunda. Och deras vapen var doppade i gift. Nu kunde han skymta dem mellan de mörka trädstammarna. Nåväl, han hade fortfarande sitt svärd. Det var meningslöst att fly, han kände redan giftet bränna i ådrorna. Hade han tur var någon av dem slarvig och hade motgift med sig. PsychoCaptain torkade blod ur ögonen med vänsterhanden, strök av det mot byxbenet och greppade sin fars svärd med båda händerna. Det var inte över än.

 

Håll till godo :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...