Hoppa till innehåll
Anime.se

GTO sämsta slutet någonsin


aSet
 Share

Rekommenderade inlägg

jag såg nyss klart på GTO och jag fattar inte hur den bara kunde sluta sådär.... varför lämnade han Fuyutsuki ( stava ) asså jag har väntat hela serien för att få se henne göra ''DET DÄR''. :( .. finns det nån special episode?

 

om ni vet någon annan anime med dåligt slut... så skriv gärna det här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inge fel på GTO slutet, det finns massor av serier som slutar mycket sämre, tex där alla dör eller där serien aldrig tar slut.

Mer anime med kassa slut är tex..

 

Cowboy Bebop (visst det är ett vackert slut, men jag gillar det inte alls)

Chrono Crusade

Gilgamesh

Texhnolyze

Weiss Kreuz Gluhen

Ai Yori Aoshi

End of Evangelion

m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skämtar du?! Det är det tuffaste slutet jag sett ^^. slår en pink i gräset å sen åker vidare på sin mc till låten drivers high. Det é Onizuka det ^__^.

 

har aldrig sett GTO Live action, men är inte det någon sorts uppföljare, fast otecknad? långfilmen handlade iallafall om tiden efter animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte att gto slutet var okej, även om jag gärna sett ett annat slut. Det funkade ju men jag är gravt förälskad i fånerier där allt slutar så att all blir glada och lyckliga=) ... Nej, det var en gliring (möjligtvis riktad mot någon...). Men visst, gto slutet funkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet med GTO slutet var att mangan fortfarande var i produktion, så man var altså tvungen att hitta på ett eget slut..

 

Men det var ett rätt trevligt slut^^ Med steriotypiska blonda storbröstade amerikanen, och att få höra Onizuka prata engelska var det lustigaste man hört på länge XD

 

"G T O? Yeees, I am greato teacher onizuka, nijutiayears(?) oldo. YOROSHIKU!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag har nyss sett klart serien och jag bara älskar den helt enkelt :)

 

Slutet kunde varit bättre ja, jag skulle också velat att han och Fuyutsuki fick ihop det, men allt kan inte gå bra.

 

Tror ni att GTO var "på rymmen" förresten? Han tog ju på sig skulden, dock kom sanningen fram, men de grep han ändå, och efter det rymde han. Så vad tror ni? Kanske var uppenbart, vad vet jag.

 

 

Läste episode guide på animenfo för ett tag sedan också, och fann en lite skum sak.

http://www.animenfo.com/anime/episode/i ... &action=Go

 

Episode guiden går ända till 57, om man läser allt efter 43 får man reda på lite annat, bla att de två fått ihop det(och fått barn? 57).

Hursomhelst, varifrån är 44+? Från mangan eller Live Action?

Det var en på animesuki forumet som tipsade om att se live action special +movie, för en "fortsättning" på animen. Har själv inte sett det ännu, så någon av er kanske vet? Live action kom ju iaf ut innan animen.

 

 

 

*Som Sussuke sa så är det väl ganska självklart att det finns spoilers i en tråd som heter "GTO sämsta slutet någonsin", så jag bryr mig inte om att lägga ut spoilervarning...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket märkligt att den går ända till Eps 57. Det kan vara så att han tar med Live Action versionen i den också. Den består av 14 avsnitt, eller 12 avnitt en Special och en film. Då blir det 43 (Anime versionen) + 14 = 57 Episoder. Det är enda förklaringen jag kan komma på (?). Om det inte är det så har jag inte en aning varför han kan ha sett 57 Episoder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket märkligt att den går ända till Eps 57. Det kan vara så att han tar med Live Action versionen i den också. Den består av 14 avsnitt, eller 12 avnitt en Special och en film. Då blir det 43 (Anime versionen) + 14 = 57 Episoder. Det är enda förklaringen jag kan komma på (?). Om det inte är det så har jag inte en aning varför han kan ha sett 57 Episoder.

 

Har du själv sett Live action? "Fortsätter" i sådana fall specialen och filmen där animen slutade, eller vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Live-TV-serien är bara ett alternativt sätt att berätta grundhistorien om GTO på. Filmen tyckte jag var så urusel att jag stängde av efter halva, men dittills hade den inte berättat något om vad som "hände efteråt" mellan Onizuka och Fuyutsuki.

 

Också nyfiken på vad som menas med 57 avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm han som skrev det där på animenfo låter inte helt serös..

 

I am Snake, 13 yrs.old married, anime addict or Otaku. I like driving fast and fancy cars and chicks dig me like chocolate bars. I like anime girls but not hentai!!!!!!!!!!

 

SSSEEE YYYAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ja..^^ men vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...