Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad lyssnar ni på just nu?!


Schiffer
 Share

Rekommenderade inlägg

"All the Feels"

 

Känns som det var igår när jag såg dom live för första gången 2011 som förband åt In Flames i Stockholm. Sedan dess har dom släppt ett till album och tour:at oavbrutet. Dom hade runt 20k likes på facebook minns jag när jag gillade deras sida, kolla nu...

 

Att få spela på Rock in Rio efter bara 2 album och få hundra tusentals metal fans med katolsk bakgrund att sjunga "Come together, for Lucifers son" talar för hur stora Ghost har blivit på bara 5 år. 

 

 

Det är få saker man kan vara stolta över just nu som svensk men om det är nånting man kan vara stolt över så är det sveriges förmåga att pumpa ut bra musik gång på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag såg Taken 3 (actionfilmen med Liam Neeson) och kände igen sångaren i en låt: det var isländska Arnór Dan, som sjöng i ett par låtar i Terror in Tokyo-soundtracket av Yoko Kanno. Taken 3-låten är dock gjord av Ólafur Arnalds. Började lyssna på några liveframträdanden på Youtube. Jag gillar't!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...