Hoppa till innehåll
Schiffer

Vad lyssnar ni på just nu?!

Rekommenderade inlägg

"All the Feels"

Känns som det var igår när jag såg dom live för första gången 2011 som förband åt In Flames i Stockholm. Sedan dess har dom släppt ett till album och tour:at oavbrutet. Dom hade runt 20k likes på facebook minns jag när jag gillade deras sida, kolla nu...

Att få spela på Rock in Rio efter bara 2 album och få hundra tusentals metal fans med katolsk bakgrund att sjunga "Come together, for Lucifers son" talar för hur stora Ghost har blivit på bara 5 år. 

Det är få saker man kan vara stolta över just nu som svensk men om det är nånting man kan vara stolt över så är det sveriges förmåga att pumpa ut bra musik gång på gång.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ELUVEITIE, schweizisk folk metal! Rekommenderas varmt! (speciellt om man tycker om Fairy Tail musiken)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag såg Taken 3 (actionfilmen med Liam Neeson) och kände igen sångaren i en låt: det var isländska Arnór Dan, som sjöng i ett par låtar i Terror in Tokyo-soundtracket av Yoko Kanno. Taken 3-låten är dock gjord av Ólafur Arnalds. Började lyssna på några liveframträdanden på Youtube. Jag gillar't!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu