Hoppa till innehåll
Anime.se

Pokémon (alla generationer)


Smaruc
 Share

Rekommenderade inlägg

Ah, okae. Det är bara att utmana på om du ser mig igen, ska lägga in pokemon i min battle box bara så jag inte hoppar in i en duell med en talonframe och 5 bulbasaurs.

hahah jag kör oftast med det team jag har så du annar inte hur många gånger jag får slåss med bebis pokemon och en fullt utvecklad hahaha XD 0,0 en gång van jag till och med men det var bara för att min pokemon var lv 100 och snabbare och hans var 50-60 XD 

 

SEEER DIG !! MUAHAHHAAHHA ! lol jk jk 

 

hihi det var min shiny hunting team :D  har upptäckt att jag springer på flera shiny om jag har någon shiny redan ute XD 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det var dig jag mötte nyss, tror jag också ska försöka skaffa en shiny Greninja.

japp det var det :D  hahaha och ja de är så fett snygga *O*  han och de andra lämnar nuförtiden inte mitt team XD  även om jag har en bbox redo xD hahah 

btw friends safari är bäst när det kommer till shiny XD större chans att springa in i en + få en med hidden ability XD 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår varför, ett lag fyllt med shinies är ju bara fränt, borde satsa på det sen.

Har bara mitt lag jag använde genom storyn som du kanske märkte, men har ett antal andra pokemon på G, ska bara breeda fram natures / Fixa moves på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara mitt lag jag använde genom storyn, plus Rotom, men har ett antal andra pokemon på G, ska bara breeda fram natures / Fixa moves på dem.

XD  wooow ... jag orkar inte ens skaffa rätt natur på mina hahah XD 

jag har lite hur som helst, min bbox som ska vara speciell är egentligen bara random pokemon från de team jag slagit champion med hahaha XD 

 

ska plugga nu :D men det var roligt kör gärna igen vilken kategori som helst XD 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smäller bara in en pokemon och samlar upp fem ägg, sen springer/cyklar man runt Lumiose tower genom att lägga något tungt på dpad, så man kan göra annat under tiden. Efter det är det bara att hoppas att man har fått en nature man vill ha. :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smäller bara in en pokemon och samlar upp fem ägg, sen springer/cyklar man runt Lumiose tower genom att lägga något tungt på dpad, så man kan göra annat under tiden. Efter det är det bara att hoppas att man har fått en nature man vill ha. :P

 

 

hahah smart har suttit med tummen XD

breedar bara som sagt när jag vill ha en shiny eller en kille av en pokemon man inte kan fånga  i spelet XD 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...