Hoppa till innehåll
Anime.se

Sword Art Online


Venoz
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Råkade av en slump börja se denhär. Vips så har man plöjt igenom 7 avsnitt på raken.

 

Jag hade väl inga direkta förväntningar alls på serien, men jag blev snabbt påminnd om hur svag jag är för denhär, rätt banala och förutsägbara genren. Alltihop är så härligt naivt och tonnårs-förutsägbart.

Men jag vågar ändå itne läsa nått i tråden innan jag sett klart. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 months later...

Råkade av en slump börja se denhär. Vips så har man plöjt igenom 7 avsnitt på raken.

 

Jag hade väl inga direkta förväntningar alls på serien, men jag blev snabbt påminnd om hur svag jag är för denhär, rätt banala och förutsägbara genren. Alltihop är så härligt naivt och tonnårs-förutsägbart.

Men jag vågar ändå itne läsa nått i tråden innan jag sett klart. :P

Efter att ha spytt en del galla på irc, över seriens snedsteg och ruskigt dåliga hantering av karaktärer, måste jag ändå säga att den bättrar sig något på slutet.

Synd bara att det var ett så långt parti där i mitten som var så pass mediokert. Det krävdes rent av en spoiler för att jag skulle ta tag i att se klart serien.

Början: Riktigt bra.

Mitten: meh.

Slutet: helt ok ändå, även om det skulle kunna sägas vara billiga knep för att beröra tittaren.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...