Hoppa till innehåll
Ryssen

Nekomonogatari

Rekommenderade inlägg

According to the cover note of Tsukimonogatari (the 13th volume of the Mongatari series), a preview of TV anime "Nekomonogatari (Black)" was announced to be held on December 29th. Nekomonogatari (Black) features Hanekawa Tsubasa and is about a case that occurred between Kizumonogatari and Bakemonogatari.

Related topic: Shaft To Animate All the Monogatari Series of Nisio Isin

Här är en link till thread:en.

http://myanimelist.net/forum/?topicid=496599

Och /a/

https://boards.4chan.org/a/res/72102174

På baksida av Tsukimonogatari (13:de noveln i Monogatari serien) så står det att det kommer ut en förhandsvisning (preview) på Nekomonogatari (Black) den 29:de december.

Är det bara jag som är taggad över det här och Kizomonogatari, som kommer (förhoppningsvis) nästa år.

Det skulle vara najs ifall någon mod/admin kunde flytta det här till "Nyheter".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Som forumets officielle Akiyuki Shimbô-hatare är jag inte ett dugg taggad.

Det vore dock rätt spännande att se en annan regissör och studio ta tag i en av Nishios historier.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Som forumets officielle Akiyuki Shimbô-hatare är jag inte ett dugg taggad.

Det vore dock rätt spännande att se en annan regissör och studio ta tag i en av Nishios historier.

Jag antar att Akiyuki Shimbô gjorde serien. Aldrig hört namnet förut..

Men varför hatar du honom och hans stil?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hatar Shimbô för att han alltid ska gå till överdrift. Han saknar stilkänsla.

Det är en av sakerna jag äns kollar på anime i huvudtaget. Du kommer aldrig se någon överdriva så mycket som dom gör i anime. Inte i film och inte i verkligheten. Sen finns det också lugna animes, såsom t e.x. 5 Centimeters Per Second.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Som en som älskar Monogatari-serierna så är jag någorlunda taggad. Känns onödigt att bli för upphetsade nu när nya iterationer inte kommer förrän nästa år, men nog är jag förväntansfull. Även om de har ganska lite faktiskt animation så är det få annan anime som är lika visuellt intressant och kul att titta på som Monogatari. Jag är dock lite nyfiken på hur filmen kommer att se ut. Filmer har väl vanligtvis en mycket större budget än tv-serier. Kanske blir det ännu mera överdrivet :konata:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Du är långtifrån ensam, Ryssen! Jag värmde mig upp till Katanagatari, och Bakemonogatari var helt suverän. Jag hoppas Nekomonogatari är lika bra som jag förväntar mig att den är.  Förhandstitten var lovande.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Såg på hela serien i går. Inte lika bra som Bake men fortfarande väldigt bra. 

Monogatari Second Season preview kom ut på ny år också. Den ska komma ut senare i år tillsammans med Kizumonogatari.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu