Hoppa till innehåll
Anime.se

Microsoft Windows 8 Pro snorbilligt (gäller till 31/1-2013)


Meatrose
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänkte bara informera om att Microsoft kör en kampanj just nu där du får uppgradera ditt operativsystem till nya Windows 8 Pro. Här kommer det speciella: du betalar bara 279 kronor.

 

Det som krävs är att du i nuläget har antingen Windows XP SP3, Windows Vista eller Windows 7 på datorn för att det ska gå att uppgradera (preview-versioner av Windows 8 går också naturligtvis). Själv körde jag en "ogiltig" version av Windows 7 och uppgraderingsprogrammet tog efter att jag hade betalat hand om precis allt. Du väljer bara att du vill behålla installerade program och dina personliga filer så sköts resten automatiskt. Någon kvart senare är du igång i Windows 8 och allt icke Windows-relaterat på din dator är precis som innan.

 

Det här erbjudandet gäller bara den 26:e januari till den 31:a januari så vill man passa på att skaffa sig en snorbillig Windows 8 Pro-licens så är det bara att slå till.

 

Här är länken.

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man fyller i att man har en dator sedan tidigare här http://www.windowsupgradeoffer.com/sv-SE så får man  det för 139kr istället, bara att fylla i en dator modell tillverkare och ett datum inte allt för längesedan. Efter det får man en rabattkod som man kan fylla i på länken som Meatrose skrev (vid betalningen). 

 

Visserligen tycker jag det är snor billigt redan vid 279kr, men 139kr gör erbjudandet oslagbart. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...