Hoppa till innehåll
Anime.se

Någon villig att dra till Närcon med mig?


Rekommenderade inlägg

Känner bara en otaku och han är bortrest under Närcon så jag undrar ifall någon/några skulle vara intresserade att dra dit med mig.

 

Bor i Stockholm och är en kille på 15 år. Spelar ingen roll om du/ni är killar eller tjejer. Skulle helst inte dra dit med någon över 20 :reallyhappy:.

 

Maila gärna till millmac1997@gmail.com om du är intreserad. :reallyhappy:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer vara på närcon i sommar (och troligtvis vara funkis), men då jag snart är 20 hör jag inte till åldersgruppen du tänkt dig.

 

Iallafall hett tips: Åk dit oavsett om du åker ensam eller med en grupp, man lär känna mycket gött folk på plats då väldigt många konventeare är öppna och offtast lätta att snacka med. Det kanske låter uttjatat men det är ändå sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer vara på närcon i sommar (och troligtvis vara funkis), men då jag snart är 20 hör jag inte till åldersgruppen du tänkt dig.

 

Iallafall hett tips: Åk dit oavsett om du åker ensam eller med en grupp, man lär känna mycket gött folk på plats då väldigt många konventeare är öppna och offtast lätta att snacka med. Det kanske låter uttjatat men det är ändå sant.

ok tack för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...