Hoppa till innehåll
Anime.se

Ritfika i Uppsala län


drend
 Share

Rekommenderade inlägg

Kreatörer, hör upp!

Önskar veta om intresset finns för en ritfika i Uppsala län. Planen är att samla ihop ett gäng teckningsfolk under ett par tre timmar och under dessa timmar mötas, teckna, samtala och fika i något trevligt fik här i Uppsala län (centrala huvudstaden kan också tänkas vara av intresse).

Stad, datum, tid och fik kommer vi överens om tillsammans.

 

 

RED: 5/1-14 ägde det första ritfikat rum i centrala Stockholm! (*^ワ^*) (*^ワ^*)

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

D': Snok3n, du kanske kan starta upp ett fantastiskt ritfika i Göteborg?

 

Och visst blir det ritfika i centrala Stockholm! Troligtvis någon gång i början av det nya året - eller vad säger du RainyDay? Och än vill vi ha fler glada ritfikare! KOM KOM! \\\\ ٩(`(エ)´ )و ////

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jobbar som vikarie så det är alltid relativt tomt på "måste göra"-listan någon månad såhär i förtid. Något datum som skulle passa dig bättre eller sämre RainyDay?

 

Du får hojta här efter ritfikare, Snok3n!:D Har länge haft lösa planer på att besöka kompisen i Göteborg någon sommar. Blir det av något år så spikar jag ett ritfika i GBG då med! ; )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähh, klart du vågar, handlar ju inte så mycket om hur duktig man är på att rita eller vad man ritar, utan mer att man tycker det är kul =)

 

Har själv inte tecknat på papper på typ två år, men kan se sådana här tillfällen som bra träning för att exempelvis öva teckna saker i sin omgivning.

 

Har inga planer på närcon, visste inte ens att det var samma dag =)

 

Förövrigt så finns jag på facebook om någon vill adda, Tommy Hansén, är lite mer närvarande där =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OH C-RAP! En annan hade missat att det var Närcon. : O