Hoppa till innehåll
Anime.se

Ritfika i Uppsala län


drend
 Share

Rekommenderade inlägg

Då var ritfikat över för den här gången! På plats var jag själv och RainyDay för ett enligt mig förbaskat trevligt, inspirerande och farligt vanebildande litet event. Det blev många nyttiga samtal kring tecknandet, tecknare, knepen och knåpen - och så givetvis en god portion anime och manga! Men vad blev det då av ritandet i fikat? Handen på hjärtat: inte särskilt mycket alls, faktiskt! (●´ω`●)ゞ En del av mig beskyller det PYTTElilla runda bordet; men en annan vet nog att det än mer berodde på det (alltför) angenäma umgänget... fast det är klart, vad annat kan man förvänta sig av medlemmarna från Sveriges mysigaste animecommunity? (^_-)≡★
 

tumblr_myyit3YrfI1s2jncio2_r1_250.jpg

(En liten tågkladd är väl nästan godkänt? hHöhö ORZ)

Jag utlovar mer disciplin till nästa ritfika utan att för den sakens skull inverka på de lika utlovade trevligheterna~! Stort tack till RainyDay! Till nästa gång, kreatörer! Och god natt på mig! (︶ω︶)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får tacka för ett jättetrevligt ritfika och lika trevligt sällskap, jättekul initiativ Drend! Även om det inte blev så mycket ritande, och bordet var faktiskt väldigt, väldigt litet. Sedan så är det ju inspirerande att bara prata om bild =)

 

Blev tyvärr inga foton, får bli till nästa gång tillsammans med mer ritande! =)

 

Du kom hem utan problem gissar jag på Drend? Tur att jag inte ledde dig till fel tåg XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RainyDay: Jupps! Hem kom jag och för att vara med SJ hyfsat problemfritt dessutom! ; )

 

Ominako: 2014 bjuder säkert på många fler roligheter! Om inget annat blir det säkert ännu ett till ritfika innan årets slut! ( ´ ▽ ` )

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...