Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommarspelturnering för Anime.se!


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Slängde ihop en logo som jag kommer använda i mina filmer från lag 2s matcher. Tänkte jag delar med mig med andra som kanske har användning av en logga. Hoppas att den inte är alltför terribad (eller yandere). Den är i png, så det är en transparent bakgrund och kanske inte ser så tydligt ut med vitt bakom.

C0Ex.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blev dubstep till slut...  :happydrop:

 

 

Mitt bidrag blev minst sagt mer annorlunda. Hade dessutom problem med ekon, så nu har man att strula med tills nästa vecka.

Nice video!

 

Yes, gillar du inte elektronisk musik? :P

 

Höll tillbaka frestelsen att göra massa snurr med kameran, färger och text och sånt. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice video!

 

Yes, gillar du inte elektronisk musik? :P

 

Höll tillbaka frestelsen att göra massa snurr med kameran, färger och text och sånt. ^^

Man kan säga att jag är lite "kräsen" med vad för wub-wub jag lyssnar på. Å andra sidan så hade du gjort bra musikval i videon, riktigt fina touches.  :colonthree:

 

Jag lovar att nästa video blir bättre. Om jag inte misstar mig så är det League of Legends som står på tur. Ironiskt nog är jag säkert bättre i det än vad jag var i SC2.  :happydrop: Men "Sceleris är en hamster IRL" ger sig inte så lätt!  :ttgl:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det var ju gosig electro i början, det går inte att säga nej till gosig electro. :P

Kom hem tidigare än jag hade väntat mig, så skulle kunna vara stand-in för något lag om det tillåts. Dock så har jag ingen mic just nu, får se när den kommer på posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel!
 



Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel!

 

 

Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp

Det känns coolt att ha tre olika videos från samma event. Samtidigt var det lustigt att min level skrämde er med tanke på hur resultatet blev.  :reallyhappy:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel!

 

 

Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp

Det känns så konstigt att höra sin egen röst.  :ambivalentdrop:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här var ju en rolig idé.  :happy:

 

Synd att jag regade mig lite sent bara, men det skulle vara kul att delta ifall ni kommer fortsätta att hålla turneringar. 

 

Jodå, det kan nog hända om det här går bra, fast friare, enklare spelsammankomster kan ju ordnas när som helst under året!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, det kan nog hända om det här går bra, fast friare, enklare spelsammankomster kan ju ordnas när som helst under året!

 

Kanske i en sprojlans ny tråd där vem som helst kan utmana en annan som helst till vad som helst när som helst och visa upp resultatet för oss andra (- helst)... Skulle digga't om vi uppmanade varandra att lösa dispyter och hetsigt olikatänk genom spelmatcher (kanske lite som i en NO GAME NO LIFE anda?).

 

- Miyuki i mitt doki doki kokoro 4evah yoo~!

- PÄH! Sällan, weeaboo-chan! Mama Kanata is da cheetah cheetah meow wow i min kattsoppa - M(oe)RRRAAOW!

- Let's duel, pupfejs.

 

292927_10151006313102097_1479749850_n.jp

  • Uppröstad 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte det spelats fler matcher än mellan lag 1 och 2 där någon spelar in? Skulle vara kul att se hur de går för alla andra och efteråt kanske göra en spellista med allas inspelningar.

Det finns en matchlista i första inlägget. Nästa match spelas imorgon kl 19:00.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En uppdatering: Matchen mellan lag 2 och 3 den 19:e har flyttats p.g.a. tekniska respektive IRL problem. Vi återkommer med ny tid och datum.

Just nu får jag inte tag i någon från lag 5 att diskutera dagens match med. Jag återkommer mellan åtta- niotiden med förhoppningsvis en upptadering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...