Hoppa till innehåll
Anime.se

Rekommenderade inlägg

Kände att jag ville prova svensk titel.

Det är inte så mycket kvar, men vad har vi att säga om den? xD

Såg den ständigt på Crunchyroll, så var tvungen att kolla vad det var.

Den är möjligtvis det löjligaste denna säsong och det kanske är därför jag är så galen i den. Löjlig och har nästintill ingen story (något mystiskt är det däremot!), men den är bara så fruktansvärt rolig att jag bara är tvungen att tycka om den xD

 

För er som aldrig hört talas om den (borde väl vara en del) så handlar det om Hatate Souta som kan se någon form av flaggor ovanför folks huvuden. De finns i de typer av former som kärleksflaggor, vänskapsflaggor, hatflaggor, de högt fruktade dödsflaggorna... och mer detaljerade än så!

 

manr.png

 

Under seriens gång får vi följa Souta och hela hans onödigt stora harem när de gör fullt onödiga saker samtidigt som fler och fler hemligheter börjar närma sig ytan...

Det låter "mystiskt" men serien består till störst del bara av komedi... och jag skrattar nog mer än jag borde xD Roliga karaktärer är det i vilket fall, om än intressanta... på sitt eget lilla sätt.

 

PjWb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar öppningstemat! Den är väldigt catchig och chic. Tyvärr hittar jag ingen bra uppladdning på Youtube. Verkar tagits ner allihop...

Brukar se på en tramsanime varje säsong. Denna tyckte jag dock inte var speciellt varken det ena eller andra. Mest förglömlig. Men Megumu Tōzokuyama motverkar det en smula ya wa!

 

11j7zes.jpg

 

(  ゜ロ゜)   ガ~~~ン

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig är den så kass att den är bra, ser den mest för att jag gillar Megu och Akane, och för att den möjligtvis kan vara det roligaste jag sett från denna säsong xD

 

Under avsnittet man fick se Megu för första gången och alla tog honom för en flicka kippade jag efter andan varje gång!

Själv älskar ED-låten mer än OP-et ouo

 

k8Ra.pngn2D4.png45tx.pngvnyD.png

 

Det är helt okej att säga "I'd go gay for Megumu", bara så att ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...