Hoppa till innehåll
Anime.se

Gruppfoto? På oss? (Hellis gör bilder på folk)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 129
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Okej då, men det blir på ditt ansvar ThoseN :P

http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/HellisSkiss.jpg

En välldigt snabb blyertsskiss inskannad i datorn och färglagd lite hastigt. Har ingen aning om ifall detta är i närheten av hur Hellis ser ut... Jag kanske gör nån lite snyggare bild senare om nån vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg har kommit fram till att jag inte kan göra en bild på mig själv (det skulle bli tråkigt) så här har ni chans för revanch Alla duktiga där utr var snäll å gör en bild av er version på mig! (Och nej.. Jag är inte ego)

I'm up for the task!

om du åtminståne postar mig något att gå äfter (nåt självporträtt lr möjligen en bild)

och det kan ta ett tag innan den blir klar (säger hjämt så)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg har kommit fram till att jag inte kan göra en bild på mig själv (det skulle bli tråkigt) så här har ni chans för revanch Alla duktiga där utr var snäll å gör en bild av er version på mig! (Och nej.. Jag är inte ego)

I'm up for the task!

om du åtminståne postar mig något att gå äfter (nåt självporträtt lr möjligen en bild)

och det kan ta ett tag innan den blir klar (säger hjämt så)

 

Kolla "hur ser du ut tråden.."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ville bara ut annonsera ett projekt som jag har på gång^^

 

"The Art Squad!" En serie som ska handla om Vissa forums medlemmar...

Nämligen japs,zaffe,vicius,ebba, in action och till och med mig själv^^ (många andra forums medlemmar dyker även dom upp^^)

 

Handlingen är något oklar men serien ska heta "Search for the Forum" och utspelar sig i en cybervärld som fungerar lite som anime.se... bara att denna är en fullt utvecklad V-R community! (Ninjor och mustachprydda män utlovas^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...