Hoppa till innehåll
Anime.se

Manga/anime affär i ullared


Keitaro86
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjena jag är rätt ny här men inbiten otaku sen länge nu har jag tänkt att öppna en bokhandel med hjälp av min chef. Det ska bli en bokhandel för manga men även anime kommer finnas i utbudet ,eventuellt så kommer det också finnas student litteratur för dom som ska börja på komvux och liknande. Tanken är att det ska finnas både begagnat och nytt vi ska även kunna köpa in från privatpersoner. Affären ska ligga i ullared som är ett av dom mest besökta turistmålen i sverige tack vare gekås

 

nu vill jag ha lite feedback från er vad vill ni ha i utbudet, tror ni det kommer gå runt, det kommer även finnas en postorder service vad tycker ni om det.

 

Alla tips och råd uppskattas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni bestämmer er för öppna bokhandeln och tänker att ha både anime och manga kan jag rekommendera att ni kontaktar oss på Ordbilder Media. Förutom förlagets egen utgivning av böcker, serier och manga har vi grossistpriser på ett stort utbud av både engelsk- och svenskutgivna animetitlar. Dessutom en del spelfilmer. SF-bokhandeln köper t.ex. en stor del av sina animetitlar från Ordbilder.

 

Om du vill veta exakt vilka titlar vi har och priserna får du skriva till oss. Vår mejladress finns på hemsidan. Jag är bortrest i ca en vecka, men om du har några frågor svarar jag gärna när jag är tillbaka.

http://www.ordbilder.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...