Hoppa till innehåll
Anime.se

One Piece


Duke_Dark
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ni som tycker one piece är bra ska se filmerna och lång filmerna för då blir Ruffy och gänget mycket grumma och i one piece movie 4 så har marinen högt priset på Ruffys huvud med 1.000.000.000 berliner

Jo det stämmer och jag tycker att det är värt att nämna att animeserien inte heller är dum, faktiskt en mkt värdig anime till en otroligt bra manga.

De som läser one piece måste slänga ett öga åt filmerna och serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Har bok 1-7.. ska köpa dom andra snart.. men just nu har jag inte tid.. är för upptagen med annan manga/anime..

One Piece är bra för att den e rolig :) Ruffy e så flummig :P

 

Har läst alla Dragon Ball böcker och alla tidningar... Måste faktiskt skälla lite på ^^ Living Dead ^^ eftersom han har tagit med snusk två gånger i en mening om Dragon Ball.. är det värkligen rätt? Det ända är med Bulma i början av böckerna.. rätta mig om jag har fel, det var rätt länge sedan jag läste böckerna :)

Men nu blir det inte mer om Dragon Ball.. Det är ju faktiskt One Piece det handlar om nu :D

Tycker inte man ska jämföra DB och One Piece överhuvudtaget.. jämför med nåt annat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tappade intresseset efter bara några nummer.

One Piece finns faktiskt till playstation.

 

Och Gameboy >.<;

Men de två bästa One Piece spelen finns ju till Gamecube.

 

Ehh.. Hur många One piece spel fiss det egentligen?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev inte särskilt imponerad av One Piece precis. Inget som jag skulle slänga ut mer pengar på, i alla fall.
Hehe jag som precis ska ner till stan och köpa nr 14.. ;)

 

Jag gillade inte serien så mycket till att börja med men den blir bara bättre och bättre och nu är jag helt fast i den..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One piece är ju ruskigt bra! Jag har indoktrinerat min lillebror så att han köper dem. Han tror att han gillar dem själv men sanningen är att det är till MIG han köper dem. Tur att han är dum...

 

Störde mig dock gravt på en sak i pocket 14. Den där stearinfestivals attacken kändes ju lite löljig, men å andra sidan ska det väl vara så i en manga som one piece. Fröken sportlov är ju hur skön som helst, synd att hon är en av skurkarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela One Piece är grymt löjlig, det som är charmen.

Jag skulle kunna köpa en bok med bara "LBFJ" :D

Ne-e.. Säg inte så "LBFJ" är ju bara så kasst. Hatar det!

Haha, där håller jag med. Just LBFJ är det absolut sämsta med serien annars är den kanonbra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med! Det är underbart när författaren kan driva med sig själv. ;)

Det är svårt att tro att läsarbreven är sanna - SÅ galna är de.

Som den där killen som skulle bygga en bro från Japan till USA.

Det får mig att tänka på Danne Stråhed

 

"Å vi bygger en bruuu (En bruuu) Till det gamla land, ja en bru fran daj å en bru fran maj"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...