Hoppa till innehåll
Anime.se

Vi tar tempen på spelhelger!


Rekommenderade inlägg

Spelhelger har varit på en kort semester, men det är hög tid att rusta upp för mera evenemang. Innan vi startar upp något så vill jag bara se efter hur det ligger hos er användare som (förhoppningsvis) vill spela med era fellow forum friends.

 

Till att börja med vill jag ha förslag på vad folk spelar/vill spela under kommande helger. Just nu så har vi några titlar som körs bland flera användare eller som dykt upp under spelhelger:

 

* Tera Online (med eget gille)

* League of Legends

* Minecraft

* Starcraft 2

* Counter Strike

* Attack on Titan Tribute Game

 

Självklart har det förekommit att vi prövat på andra titlar som Osu, The Hidden, Battlefield, Hawken med mera. Men om du har ett spel som du vill spela med andra så föreslå det gärna här.

Utöver det så läggs spelhelger oftast under helger (Duh!  :colonthree:) och oftast kvällstid. Eller finns det expansion för andra tider som du vill föreslå? Slå en signal.

 

Sen så hade vi förra sommaren en turnering där olika lag om tre tävlade mot varandra i mängder olika spel och utmaningar. Förhoppningsvis så finns det intresse för en repris, och du kanske har förslag på hur du vill att det ska se ut eller om du deltog i förra årets upplaga har någon feedback på vad som var bra eller dåligt. Förra sommaren var det svårt att få alla samlade under semestertider så eventuellt kan en turnering planeras in under hösten augusti/september. Detta ger även tid för reflektion över vad som funkar och inte funkar eller bevilja särskilda önskemål från gemenskapen.

 

Slutligen så kan jag meddela att första "nya" spelhelgen börjar 19-21 juni, mer info kommer när vi närmar oss och det postas under Evenemang här på forumet.

 

Tack på förhand!  :reallyhappy:

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...