Hoppa till innehåll
Anime.se

Serier som inte håller måttet till OP


Dlatch
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag måste säga att det är lite av en svår fråga, det finns många serier som jag har sett som gett mig en bra känsla när jag börjat titta på dem men som sedan inte (enligt mig) hållit måttet rakt igenom. 

 

Senast som jag tänker på är Darker Than Black som jag fick känslan av att den skulle vara bra mycket mer välproducerad än vad den var. Sen är det en väldigt personlig åsikt som säkert många inte håller med om. 

 

En annan serie som jag tänkt samma sak om är Owari No Seraph.

 

Det är två som jag tänker på rent spontant. Men sen är jag den typen av tittare som ser OP en gång och sen hoppar över den (varje minut räknas när man ska trycka in så många avsnitt som möjligt på en kväll! :) ). One Punch Man introt undantaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig är det tvärtom. Min stil är så unik nog att deras OP passar bra ihop med serien. Sen så är det flera av mina favoritserier som har lågmälda och/eller lättglömda intron som inte påverkar seriens kvalité. Fate/Stay Nights första opening är ett exempel, fastnade aldrig för den låten men serien är så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...