Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes/bortskänkes: Blandad manga på Japanska - 多種の日本語のマンガ


linus
 Share

Rekommenderade inlägg

Detta är upplagt som aktion på tradera → http://www.tradera.com/item/112903/249450775/blandade-manga-serier-pa-japanska

Ifall du är intresserad men inte vill använda tradera så kan jag ta ner tradera-annonsen ifall inga bud lagts så kan vi komma överens privat.

Bilder och ytterligare information finns att se på tradera.

 

Blandade serieböcker.

ALLTING PÅ JAPANSKA!​

Ett fåtal böcker är nya och olästa/oöppnade, allt annat är begagnat men mycket bra skick.

Mottagare står för eventuell fraktkostnad.

 

Fullmetal Alchemist(på Japanska) bok 1-16

Death Note (på Japanska) bok 1-13 (komplett)

The Three Young-Men in Midnight (på Japanska)​ bok 1, 2, 4, 6, 7, 9

Battle Angel Alita (på Japanska) bok 1-9 (komplett)

Bleach (på Japanska) bok 1-28

Yotsuba&!​ (på Japanska) bok 1-6

Blade of the Immortal(på Japanska) bok 1-21

07-Ghost​ (på Japanska)​ bok 1-4

 

 

多種のマンガ

全部は日本語のものです。

少数の未読新品もまざっていますがそれ以外はいい状態の中古なものです。

郵送料がある場合は受ける側に負担させてもらいます。

 

鋼の錬金術師(日本語版)1−16巻

DEATH NOTE(日本語版)1−13巻(全巻)

THE3名様(日本語版)1、2、4、6、7、9巻

銃夢(日本語版)1−9巻(全巻)

BLEACH(日本語版)1−28巻

よつばと!(日本語版)1−6巻

無限の住人(日本語版)1−21巻

07−GHOST(日本語版)1−4巻

 

post-6748-0-40819400-1452453129_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är intresserad av Battle Angel Alita, kanske Death Note också. Jag såg frakten var lite små-dyr, men det är väl ett hyffsat paket också. Jag lägger nog ett bud om det inte blir allt för dyrt. Får man fråga varför du säljer samlingen förresten?

 

Jag förväntar mig inte kunna göra någon förtjänst av att sälja denna samling i Sverige. Jag tycker mest att det är tråkigt att behöva slänga när jag inte har möjlighet att ha kvar den - varav det låga utropspriset. Frakten är på grund av mängden, det är nästan 20kg böcker. Frakten ska vara enligt postens uppgifter för ett sådant paket, jag hoppas jag får iväg det ordentligt bara utan att det kostar mer så jag slipper gå med förlust istället.

 

Jag har sparat på böckerna i flera år och mest haft allt undanstoppat och inte tagit mig tid att läsa igenom allt ens. Jag åker utomlands om en vecka och har slut på plats att förvara saker. Skulle gärna haft kvar allt egentligen, men det är inte så stor mening att fortsätta spara mer på obestämd tid.

 

Det blev lite hastigt, och vet inte om det var ett bra val att lägga detta på tradera. Jag börjar bli stressad att hinna med allting. Jag har gjort en uppdatering på aktionen, titta gärna på den.

 

I samband med att jag började röja igenom mina saker så kom samlingen fram från förvaring, och jag har passat på att läsa mer. Både Death Note och Battle Angel Alita läste jag igenom för första gången de senaste månaderna, och jag uppskattade båda två väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag är intresserad av Battle Angel Alita, kanske Death Note också. Jag såg frakten var lite små-dyr, men det är väl ett hyffsat paket också. Jag lägger nog ett bud om det inte blir allt för dyrt. Får man fråga varför du säljer samlingen förresten?

Och stort grattis till dig Soverejn! såg att det var du som vann budgivningen. 

såg att det bara stod mellan dig och en annan budare >.>

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och stort grattis till dig Soverejn! såg att det var du som vann budgivningen. 

såg att det bara stod mellan dig och en annan budare >.>

 

Tack! Jag tror fraktpriset skrämde iväg några potentiella köpare samt att det inte är många som läser manga på Japanska här i Sverige. När den andre budaren la sitt maxbud så spambudade jag för att han skulle få upp priset lite, jag hade egentligen inte tänkt vinna då jag inte har råd att samla med mina inkomster. Sedan la denna budare över mig igen så jag trodde det skulle bli budkrig mot slutet. Av ren slump bestämmer jag mig för att lägga ett maxbud på 50 kr extra i de sista sekunderna men den andre budgivaren dök aldrig upp. Han kanske hade samma idé som jag, för det är inte direkt smart att lägga sitt maxbud en dag innan auktionen slutar om man vill vinna så billigt som möjligt.

 

Hade han fått endast 5kr för sin samling, då hade jag gråtit.. Tror dock att det var nån lurker där från anime.se som höll koll ändå. En otrolig affär jag gjort egentligen. Har faktiskt kollat efter GUNNM mangan på ebay tidigare, bara den är väl värd 500kr kanske.

 

Bra paketerat var det också! med några överraskningar dessutom. Nu kan jag dricka kall coca-cola ur burk utan att frysa om Fingrarna med mina Rilakkuma sockar. Mycket användbart för en "professionell" Counter-strike spelare som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack! Jag tror fraktpriset skrämde iväg några potentiella köpare samt att det inte är många som läser manga på Japanska här i Sverige. När den andre budaren la sitt maxbud så spambudade jag för att han skulle få upp priset lite, jag hade egentligen inte tänkt vinna då jag inte har råd att samla med mina inkomster. Sedan la denna budare över mig igen så jag trodde det skulle bli budkrig mot slutet. Av ren slump bestämmer jag mig för att lägga ett maxbud på 50 kr extra i de sista sekunderna men den andre budgivaren dök aldrig upp. Han kanske hade samma idé som jag, för det är inte direkt smart att lägga sitt maxbud en dag innan auktionen slutar om man vill vinna så billigt som möjligt.

 

Hade han fått endast 5kr för sin samling, då hade jag gråtit.. Tror dock att det var nån lurker där från anime.se som höll koll ändå. En otrolig affär jag gjort egentligen. Har faktiskt kollat efter GUNNM mangan på ebay tidigare, bara den är väl värd 500kr kanske.

 

Bra paketerat var det också! med några överraskningar dessutom. Nu kan jag dricka kall coca-cola ur burk utan att frysa om Fingrarna med mina Rilakkuma sockar. Mycket användbart för en "professionell" Counter-strike spelare som jag.

 

Haha, så jävla snyggt! ja, den samlingen är värd bra mkt mer än vad den gick för. Säger grattis en än gång. Och troligtvis bättre att samlingen hamna hos dig än någon random :)

 

Hojta till om du vill göra av med den, lägger 50 spänn mer än vad du köpte den för ;)

 

haha, CS pro? Stanna själv vid 1,6. Att gå från semi-elit till elit..sjukt stort steg. men det är bara att pracca på 12-16 timmar om dagen ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...