Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa bildtexten


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

Vi provar. Vi resettar och ändrar lite på reglerna: fem dagars längd på bidrag, två dagars röstning och den som lägger upp deltar inte för att undvika dubbeldribbling (för att göra det jämnare för andra deltagare). Vi tar ut det för en sväng med denna bild:

 

FugT.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Inte en snärtig kort bildtext, men det enda jag kunde komma på!

6 timmar sedan sa MathJuice:

Mer i matväg!

5a624ece232b6_vlc2018-01-1921-02-05-59.thumb.jpg.7f65901175f128a385bc4ffc6385612c.jpg

"...så då sa jag åt henne att om hon vill stå framför mig på scen så får hon lära sig koreografin bättre för på senaste träningen så missade hon ett tvåsteg och gjorde en piruett medurs istället för moturs och hon hade den där fula röda kjolen igen fastän rött sååå inte är hennes färg utan bara får henne att se ut som en clown eller en slampa eller en slampig clown och--"

"Yoshiko, prata inte med mat i munnen."

"Jag har inte mat i-- MFFGHFH!?"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vlc 2018-01-19 21-02-05-59.jpg"Risa bestämde sig att det var värt att offra sista tårtbiten med en jordgubbe på till pratkvarnen för att bevara sin hemlighet om att hon faktiskt gillar Queens Blade."

Redigerad av Klona
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...