Hoppa till innehåll
Anime.se

Era "favorit" Bad Guys!?


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo, jag sökte på ondingar och bad guys i sök grejen men inget kom fram så jag hoppas ingen har gjort en sådan tråd :P

 

Till saken, vem är eran favorit bad guy, antagonist!

 

Anderson i Hellsing är ju tex en, Vicious från Cowboy Bebop är också en, även Akabane aka Dr. Jackal från Get Backers!

 

Ge mig nu era smaskiga bad guys, om ni orkar (jag orkar iallafall inte, eller jo kanske senare) skriv gärna varför de är era favorit bad guys!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hisoka från Hunter X Hunter är en riktig favorit, men han är svår att kalla bad guy, detsamma gäller min andra kandidat Akabane Kurodo, som även han är svår att kalla bad guy. De båda är så egoistiska och ändå ganska neutrala. Visserligen så kan man kalla det bad guys, det gör det, dem är inte snälla liksom? ^^

 

Atobe i Prince Of Tennis. Han kan man väl anse som lite "Bad Guy" Iaf attityds mässigt. Diggar honom iaf^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så svårt med dessa favoritfrågor.

 

Agent Smith från The Matrix för att han är råcool. B)

 

I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment, but you humans do not. You move to an area, and you multiply, and multiply, until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet, you are a plague, and we are the cure.

 

eller var det anime bara? Då blir det Katsuhiko Jinnai från El Hazard serien för hans skratt. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...