Hoppa till innehåll
Anime.se

Era "favorit" Bad Guys!?


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hmm dom flesta serier som jag gillar brukar inte direkt ha någon "bad guy", men om jag ska utse nån så är det nog en viss flicka från Narutaru (med risk för spoiler så tänker jag inte nämna namn). Hon gör helt enkelt så fruktansvärda saker mot andra.

 

Min nuvarande favorit är dock Rena från Higurashi no naku koro ni, dock så har serien inte gått klart än så jag vet inte hur hon kommer att utvecklas. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte ens om hon är en "bad guy" eller om man har fått ett felaktikt intryck. Hon är allafall riktigt skrämmande och olustig, för att inte glömma helt galen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne han är verkligen en i toppen av alla antagonister. Iofs var jag inte riktigt så seriös, men han är ju Hikarus rival osv. Sedan har vi ju andra tuffingrivaler i andra serier som i en av mina favoriter, Hajime no Ippo. Där är väl TAKESHI SENDO aka NANIWA ROCKY en kanonfavorit, så BALL!!! Ryssen Vorg är nice också.

 

peace.

 

Skulle iof inte klassa Sendo som en bad guy, inte Vorg heller. De är schyssta och hederliga människor som bara vill vinna. Dock så ser jag Mashiba som en riktigt bad guy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den helt klara favoriten är ju Harry från Gungrave. Så j*vla ond :)

Men sen en annan fin "bad guy" är Johann Liebert från Monster.

så sant så sant :D

 

Minfavvo badguy e Nagi i mai hime (men inte i otome) han är mystisk, genom ond, slug man förstår sig aldrig riktigt på honom och man vet aldrig var han är och har i kikaren, vad mer kan man begära? :D

arcanemain8bz.th.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...