Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Mellow

Era "favorit" Bad Guys!?

Rekommenderade inlägg

Jo, jag sökte på ondingar och bad guys i sök grejen men inget kom fram så jag hoppas ingen har gjort en sådan tråd :P

Till saken, vem är eran favorit bad guy, antagonist!

Anderson i Hellsing är ju tex en, Vicious från Cowboy Bebop är också en, även Akabane aka Dr. Jackal från Get Backers!

Ge mig nu era smaskiga bad guys, om ni orkar (jag orkar iallafall inte, eller jo kanske senare) skriv gärna varför de är era favorit bad guys!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hisoka från Hunter X Hunter är en riktig favorit, men han är svår att kalla bad guy, detsamma gäller min andra kandidat Akabane Kurodo, som även han är svår att kalla bad guy. De båda är så egoistiska och ändå ganska neutrala. Visserligen så kan man kalla det bad guys, det gör det, dem är inte snälla liksom? ^^

Atobe i Prince Of Tennis. Han kan man väl anse som lite "Bad Guy" Iaf attityds mässigt. Diggar honom iaf^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag får nog ta tillbaka det om Akabane i Get Backers, som ElgeN sa är han mera egoistisk, han gör vad som helst bara han får ut något på det, gott som ont :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Så svårt med dessa favoritfrågor.

Agent Smith från The Matrix för att han är råcool. B)

I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment, but you humans do not. You move to an area, and you multiply, and multiply, until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet, you are a plague, and we are the cure.

eller var det anime bara? Då blir det Katsuhiko Jinnai från El Hazard serien för hans skratt. XD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

måste nog va lite mainstream och säga orichamru från naruto annars e ju

Vicious från CB riktigt fin han med och sen har vi ju chroichle alchemist från FullMetal Alchemist

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag får nog hålla med elgen där.

Atobe om man nu kan kalla honom "badguy" så e nog han en av favoriterna.

Han e jävligt fräck, tyken och allmänt grym! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Orochimaru

Itachi

Kabuto

hmm vet inte vad han heter redigt men en kille i Peace maker of kurogane som är page till en ond kille, han har vit hår och är rätt kort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Scar i FMA ä en riktigt bra bad-guy, först så hatar man verkligen honom sedan får man veta varför han gör som han gör och man börjar gilla honom, det är så den perfekta bad-guy'en ska vara tycker jag.

Genom onda ondingar, hmm, Incognito från Hellsing kanske?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu