Hoppa till innehåll
Anime.se

MailnH61
 Share

Rekommenderade inlägg

Hallå allihopa!

Har precis som många av er älskat läsa manga böcker sen jag var liten. Har nu gått ex antal år och jag har samlat på mig en hel del och nu börjar utrymmet tryta för mig och med en inkommande flytt är jag därför tvungen att sälja några av mina manga blöcker.

 

Skulle någon av serierna intressera skriv då vilken och ett tänkbart pris ni skulle vilja ge.

 

Alla böckerna är begagnade men ingen är sönder eller i dåligt skick, alla är på svenska :)

 

Dragon Ball

Hela serien 1-42

+ Dragon Ball Z anime comics 1-10

 

Naruto

Har böckerna 1-38

 

Shaman king

Vet att när jag var dom mest inne i denna serien så slutade de ge ut den i svenska efter 13 vet inte om de har gett ut fler efter det men bra manga och härliga karaktärer!

Har böckerna 1-13

 

Fullmetal alchemist

 

Har böckerna 1-18

 

Yo-gi-yo!

Tror alla har spelat spelet som liten eller iallafall sett serien på tv! Manga böckerna är i mina ögon lika bra om inte bättre dock hann inte med att köpa hela komplett serien

Har böckerna 1-20

 

Chrono rusade

Har du inte läst denna innan är det min starka rekommendation att du gör det. Utspelar sig på ca 1800-1900 talet och handlar om en föräldralös flicka som med sin trogna följeslagare (alien) går med klostret, förintar demoner och letar efter sin bror som blev kidnappad!

Komplett serie 1-8

 

Fushigi yuugi

Ni som inte har hört talas om denna ge den en chans den är riktigt bra om du frågar mig! En ung japansk tjej som skickas tillbaka i tiden och ska förena folket! Har mycket humor, action och romans i sig :)

Har böckerna 1-17

 

 

Förlåt för stavningen hoppas alla förstod vad jag menade.

Hoppas nu alla får ett bra kommande år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shaman king

Vet att när jag var dom mest inne i denna serien så slutade de ge ut den i svenska efter 13 vet inte om de har gett ut fler efter det men bra manga och härliga karaktärer!

 

Läste precis klart serien, lånade serien på biblioteket. Upptäckte att det efter en bit övergick till engelska, 13 kan stämma bra. 32 volymer finns det på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...