Hoppa till innehåll
Anime.se

Sailor Moon


Gäst
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 93
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hehe den var rätt skoj faktiskt ^^ (jag blev Kaorinite (!)). Det verkar vara ett vanligt fenomen att om man inte gillar de goda personerna i Sailor Moon brukar en del digga ondingarna. Varför vet jag inte riktigt. Kanske för att de piskar de snälla (som man då kanske hatar), känner sympati med deras öde eller bara tycker att de är grymt coola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaorinaito-kun....

Kyahahahahahahahahahaha....

 

(Läs nu texten igen, föreställandes Kamiya Akira som talar (och skrattar))

HA! lol. Ja, han vet du att jag också diggar. Klart nummer ett bland alla skurkar. ^.^

 

I och för sig är Safir inte så dum, rollen skulle faktiskt passa mig ganska bra. Dock skulle han kunnat ha medverkat i åtminstone en strid mot Sailor-Soldaterna tycker man...

 

Kaorinite är det inget större fel på heller, hon var ju väldigt nära att lyckas t.o.m. (Ögonblicket då hon återtar sina krafter ser hon väldigt kakkoii ut. ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Sailor Moon är nod oxå för mig det som startade hela manga intrseeset,och jag satt o kolla så länge jag kunde på morronen inanna jag gick till skolan.Dock blir det ju rätt tråkigt i längden med tanke på att dom jämt visade samma avsnitt,om och om igen...dom skulle ha börjsat med dom nya serierna.Punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det var synd att de inte ville sända fortsättningen eller ens de avsnitt som utgick hos fyran. Frågade femman ett antal gånger under det att Sailor Moon gick i rutan. Fick nån slags bild att det fanns viss chans för en fortsättning, men man vet hur tv-kanaler är....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 years later...

Efter har frågat Sceleris och fått godkännande så tänkte jag tipsa om mitt sailor moon forum sailorsweden.net

Forumet drivs av phpbb forum mjukvaran och jag kör med eget domän.

 

Varför skapade jag ett sailor moon forum?

Det fanns nämligen en sjö av engelska och icke engelska forum, men inget forum för svenska sailor moon fans.

 

http://sailorsweden.net

 

Ni är hjärtligt välkomna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

North American anime distributor Viz Media announced after its Anime Central panel on Friday that it licensed the original Sailor Moon magical girl anime franchise. The streaming, digital, and home video licenses include all 200 episodes from the five television series, the three feature films, and the assorted tie-in specials. This will include the first North American release of the final television series, Sailor Moon Sailor Stars.

 

Viz is offering the franchise without edits in its original uncropped 4:3 aspect ratio, with the original Japanese names, story elements, and relationships. It is also producing an uncut English dub with a new voice cast.

 

Viz aims to release the franchise digitally with English subtitles starting this summer, followed by the English dub starting in late 2014. It also plans DVD and Blu-ray/DVD combo releases in half-season sets starting this fall.

 

The first four television anime episodes will stream with English subtitles on Viz Media's NeonAlley.com service and the Hulu Plus service on Monday. Two more episodes will then debut every Monday ("Moon-day," as Viz's representatives deemed it).

 

http://www.animenewsnetwork.com/news/2014-05-16/viz-licenses-original-sailor-moon-anime-franchise

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...