Hoppa till innehåll
Anime.se

Sekai Project på Humble Bundle (spel bortskänkes)


Rekommenderade inlägg

Amerikanska visuellromanförlaget Sekai Project har ett erbjudande på välgörenhetsbutiken Humble Bundle, där man kan köpa flera av deras spel för valfri summa:
 
För valfritt pris får man:

  • fault - milestone one
  • KARAKARA
  • NEKOPARA Vol. 0
  • Ame no Marginal -Rain Marginal-

För pris över medel (just nu ~10 USD) får man ovanstående plus dessa:

  • NEKOPARA Vol. 1
  • Idol Magical Girl Chiru Chiru Michiru Part 1
  • Narcissu 10th Anniversary Anthology Project
  • fault - milestone two side:above
  • Sound of Drop - fall into poison
  • Highway Blossoms
  • Japanese School Life

För 12 USD får man ovanstående plus dessa:

  • NEKOPARA Vol. 2
  • WORLD END ECONOMiCA -complete-
  • Idol Magical Girl Chiru Chiru Michiru Part 2
  • Memory's Dogma CODE:01
  • Root Double -Before Crime * After Days- Xtend Edition
  • Sunrider: Liberation Day - Captain's Edition

Jag körde på 12 USD för att välgörenhet bla bla. Eftersom jag redan hade en del av spelen så kan jag ge bort mina extraexemplar av följande spel:

  • fault - milestone one
  • fault - milestone two side:above
  • KARAKARA
  • NEKOPARA Vol. 0
  • NEKOPARA Vol. 1
  • NEKOPARA Vol. 2
  • Ame no Marginal -Rain Marginal-
  • Narcissu 10th Anniversary Anthology Project + Season Pass
  • Sound of Drop - fall into poison
  • WORLD END ECONOMiCA episode.01 + episode.02

Den som vill ha något kan säga till! Jag vet egentligen inget om dem, utom att Nekopara är en grej med kattflickor, och den ska få en Kickstarter-finansierad OAV; Narcissu är en deppig berättelse om döende personer, en berättelse som @Saya älskar; och World End Economica är något som skrivits av snubben som skrev Spice & Wolf-böckerna.

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig riktigt satt mig in i den här typen av spelande, även om jag har varit bra nära flera gånger och dessutom alltid har varit nyfiken. Så när någon erbjuder möjligheten till att få utforska det hela, gratis och lagligt dessutom, så tar jag gärna den chansen.

Får man lov att ta emot hela rasket, eller endast en titel eller ett par?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 hours ago, sucraM said:

Jag har aldrig riktigt satt mig in i den här typen av spelande, även om jag har varit bra nära flera gånger och dessutom alltid har varit nyfiken. Så när någon erbjuder möjligheten till att få utforska det hela, gratis och lagligt dessutom, så tar jag gärna den chansen.

Får man lov att ta emot hela rasket, eller endast en titel eller ett par?

Tack på förhand!

Tja, det har inte varit någon enorm efterfrågan, men det kanske är trevligast att ta en i taget. Typ, välj en titel och spela igenom den eller fram till att du inte längre vill spela den (om den är tråkig eller dålig), och då får du en ny? Nåt sånt? Så välj en titel.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, sucraM said:

^It's a deal!

Jag skulle väldigt gärna vilja spela Narcissu först. :)

30 minuter sedan, MathJuice said:

Jag tror Nekopara är på min wishlist och vad jag har sett så är det slice of life med riktigt vacker animation. Behöver kanske något att göra i väntan på att OVAn släpps också. Så vågar man sig på att fråga efter Nekopara-spelen?

Boom! PM skickade!

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Bästa forumiter, jag har precis skaffat mig Steam men har ett väldigt magert spelutbud. Jag undrar således om någon här på forat kanske har ett eller ett par spel som ni skulle kunna tänka er att skänka bort till en bättre behövande. Nu när hösten och vintern sänker sig över vårat avlånga land så bjuds det på en massa tid inomhus som man inte riktigt vet vad man ska göra med och att spendera lite av den tiden framför datorn med ett bra spel låter som en idealisk idé. Jag är främst intresserad av visuella romaner och 2D-spel inom äventyr, plattform och RPG. Jag är även intresserad av bräd och kortspel. När jag har byggt upp ett eget spelbibliotek genom egna inköp osv framöver så bjuder jag gärna tillbaka här i tråden genom att kunna skänka bort egna spel som jag inte har användning av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Hikikomori:

Bästa forumiter, jag har precis skaffat mig Steam men har ett väldigt magert spelutbud. Jag undrar således om någon här på forat kanske har ett eller ett par spel som ni skulle kunna tänka er att skänka bort till en bättre behövande. Nu när hösten och vintern sänker sig över vårat avlånga land så bjuds det på en massa tid inomhus som man inte riktigt vet vad man ska göra med och att spendera lite av den tiden framför datorn med ett bra spel låter som en idealisk idé. Jag är främst intresserad av visuella romaner och 2D-spel inom äventyr, plattform och RPG. Jag är även intresserad av bräd och kortspel. När jag har byggt upp ett eget spelbibliotek genom egna inköp osv framöver så bjuder jag gärna tillbaka här i tråden genom att kunna skänka bort egna spel som jag inte har användning av. 

Jag har fortfarande dessa att ge bort (Steam-nycklar). Du kan få alla, även de du inte är särskilt intresserad av, om du vill. De gör ingen nytta bortglömda i en lista på mitt Humble Bundle-konto.

Dark Souls II: Scholar of the First Sin
Layers of Fear: Masterpiece Edition
NBA 2K17
Pillars of Eternity
Tomb Raider

Ame no Marginal -Rain Marginal-
HuniePop
KARAKARA
Sakura Angels
Sakura Beach
Sakura Beach 2
Sakura Fantasy
Sakura Santa
Sakura Spirit
Sakura Swim Club
Sound of Drop - fall into poison
WORLD END ECONOMiCA episode.01
WORLD END ECONOMiCA episode.02
fault - milestone two side:above
fault milestone one

Och förresten, ibland skänker ju butiker bort spel. Här är en sökning på prisindexeraren IsThereAnyDeal på spel som vanligtvis kostar minst 1 euro och nu kostar 0 euro (för att sålla bort spel som alltid är gratis) och som aktiveras på Steam. Går man utanför Steam finns lite fler alternativ. T.ex. ger Epic Game Store bort 1-2 spel i veckan året ut.

Redigerad av Sceleris
Tips
  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Sceleris Oj, så generöst av dig. Blir genuint rörd av att du erbjuder någon att få alla spel sådär rakt av. Om du inte har hunnit att ändra dig, vilket jag inte skulle klandra dig för, utan att erbjudandet står fast så slår jag gärna till på det. Mitt bibliotek innehåller för närvarande rätt få spel och dom som finns där är mest småkrafs fyndat på reor då ekonomin har åkt bergochdalbana dom senaste åren. Inget fel med reor, snarare tvärtom. Men ja, att få införliva en massa spel och med dom timmar efter timmar av förhoppningsvis ren spelglädje, gratis, låter helt fantastiskt måste jag säga. Mitt intresse för att spela på datorn och att använda Steam är riktigt stort just nu. Jag är annars i grund och botten en konsolnörd, men för varje konsol som släpps så tappar jag sakta men säkert intresset och intresset att spela på datorn ökar istället.

Tack för tipsen. Jag hade noll koll på dessa men är väldigt glad att nu veta om dom. Jag måste helt klart se till att ha mina korpgluggar öppna efter erbjudanden där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...