Hoppa till innehåll
Anime.se

Försäljning av figuriner


Klona
 Share

Rekommenderade inlägg

Sedan jag kom hem över sommaren så har jag insett att jag aldrig kommer kunna få med mig alla mina figuriner till lägenheten där jag studerar och än mindre få plats med alla så det vore roligare att någon med intresse tog över dem än att de bara står utan att någon tittar på dem. Jag har inte tänkt att tjäna massa pengar på dem men ändå vill jag inte skänka bort dem då de flesta figuriner i min samling är påkostade, jag har inte tänkt ut något pris på dem än men jag hade tänkt lite billigare än vad de går för på Ebay.. Alla figuriner är öppnade men kartongerna finns kvar förutom till de små figurinerna från One Piece. De har stått i Detolf skåp och har endast rörts de gånger jag har dammat dem och bytt plats på dem.

Samlingen finns på https://myfigurecollection.net/profile/Klomega/collection/a och under kommer länkar med bilder på dem. Självklart kan jag ordna närmare bilder på dem om så önskas.

http://imgur.com/qZCWmKJ

http://imgur.com/CqffrYP

http://imgur.com/UaDB8ly

http://imgur.com/kch5Xcb

http://imgur.com/7pXBanc

 

Redigerad av Klona
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ingen dålig samling! Synd att du känner att den inte kan hänga med dig, är det en studentlägenhet du har eller

är det en fast som du kommer vara i även efter studierna?

Men jag tar initiativet och frågar oavsett ditt svar; Jag antar att frakt möjligheter finns? :D  

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket, mycket tid och pengar har gått åt till den.