Hoppa till innehåll
Anime.se

ny bild..igen...yuri den här gången...typ..


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Huvudena är i fel prop, då de för tillfället är vridna så att huvudet i stort sett sitter fast på något konstigt vis. Foldingen är bra på vissa ställen, men tyvärr för lite på andra ställen. Försök att öka användandet mer globalt så ska du se att det säkerligen fungerar fin fint. Shadingen är lite osäker på vissa delar av kroppen, vilket man tydligt märker då du glömt bort vilket håll ljuskällan kommer ifrån (Se höger, höger hand t.ex.)

Linearten borde vara lite skarpare då man ibland ej kan utläsa var linjerna kommer ifrån.

 

Prop. är oehört bra på de flesta ställen vilket jag ger dig en eloge för.

 

Fint jobbat, hade du lagt ner lite mer tid på denna bild så hade du fått ett lite bättre resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ebba, det är just den orken som gör att du förbättrar dig själv.

Det är viktigt att se det så, annars blir man lätt omotiverad.

Jag känner själv som du ibland när jag väl sitter, men sen tvingar jag mig själv till att rätta till det och därmed blir resultatet bättre (Och jag själv blir mycket gladare över det jag gjort).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah, sånt behövs inte sägas till mej, ja e gammal nog o veta de där ( plus att ja har det där under hela mitt tecknar liv =_= )

ja har dock inte alltid orken att nödvändigtvis förbättra mej själv hela tiden, kan bli jobbigt, o huvudsaken med att rita är att man har roligt...annars finner ja de meningslöst...

o ja blir mycket lättare omotivered om ja ska sitta o försöka göra allt perfekt varje gång ja sitter o kladdar >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...