Hoppa till innehåll
MathJuice

Anime.se Podcast Megatråd

Rekommenderade inlägg

Jag har ännu inget inplannerat helgerna 4-5, 11-12, 18-19 som riskerar krocka. Flytta på inspelningen är inget problem

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Regncheck för söndag 19 augusti klockan 19:00. Ser det bra ut för er vid det tillfället?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kan inte säga till 100% hur det ser ut men borde vara ledig vid den tiden, möjligtvis att jag kanske kommer lite senare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag är hemma och redo till 19:00.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Så var det avsnittet i hamn och finns nu tillgängligt att lyssna på i efterhand. Tack till Klona och Stekeblad för hjälpen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Väntar på att min nya dator ska komma innan nästa avsnitt, för annars så hör man mitt döende ljudkort och det är inte så najs. Kan förövrigt lägga upp en ny lista över kommande (vissa preliminära) teman:

• Spelklubb - Vi spelar en hel del spel, så låt oss gå loss på det. Fritt fram vad ni spelar nu, vad ni diggar mest eller ser fram emot, och bonus om man har något animéspel att prata om.
  • Året som gått - Vi tar tempen på vad som hittills kommit och gått och ser ifall vi har några favoriter.
  • Best of 2018 - Den förhoppningsvis årliga showen i januari om det bästa från årets säsonger.
  • Return of the mangabokklubb - Jag gillade att prata om manga, så vi kanske skjuter in ett till avsnitt på det ämne.
  • Slice of life - Ni visste att den skulle komma! Dedikerat till världens bästa genre.
  • Frågesport - En lite tävling mellan två deltagare om lite trivia i och omkring animé/Japan med en tvist eller två.
  • Q&A - Ett moment som skulle vara kul att ta tag i men som jag i dagsläget inte vet hur man ska realisera ännu.
  • Gillar 1
  • Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det ser klart spännande ut. :D Slice of Life... Det kan inte få nog av! 
Sen kan det bli kul att höra vad folk hade för favoriter i år. Jag vet ju min hittills mest klara favorit. hehe... 

Har du något ungefärligt schema för dessa avsnitt tro? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Räknar ungefär att komma igång i början av oktober och sedan löpande månadsvis. Inget konkret ännu och vet inte om det blir något i december just för att det är tufft i juletid att få något gjort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Datorn är på väg så snart har jag ett litet monster att leka med. Så ni vet vad det betyder:

Avsnitt 6 - Spelklubben

Vi är bäst när det gäller spel, självfallet. Så låt oss snacka om det. Bonuspoäng om det är animébaserat!

Preliminära datum: 14. 21, 28 oktober.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kan vara med den 21/10. 28/10 är lite för nära viktiga saker för mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu