Hoppa till innehåll
Anime.se

Kamrater! Sovjet.se behöver er hjälp! (aprilskämt 2018)


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Sceleris changed the title to Kamrater! Sovjet.se behöver er hjälp! (aprilskämt 2018)
  • Sceleris unpinned och unfeatured this ämne

Och där blev det andra april, så då blev det andra bullar av; ja, kan ni tänka er, det var inte på riktigt! Anime.se är inte Sovjet.se!

För er stackare som missade allt det roliga, så såg det under dagen ut som på bilderna längre ner. Förutom det rena utseendet så byttes även ord ut: “Anime” och “Japan” byttes ut mot “Sovjet”, och “manga” byttes ut mot “Moskva”. Som grädde på moset fick besökare höra loopande musik från dataspelet Red Alert 3. En nedräkning till 2 april, kallad “Operation: Bagration desu”, utfördes; några lyckliga få som var här vid tolvslaget kan ha sett slutmeddelandet om att moderslandet hade befriats.

Men ingen sommar varar för evigt, så nu blev det som ni ser istället. @Soverejn tyckte att skämtdesignen var hyfsad, så jag modifierade den lite och gjorde en “seriös” version. Hoppas att det duger; jag har inte lagt ner mycket planeringsarbete på något av detta, det var mest på ett infall.

Men kul var det, och jag vill tacka alla som medverkade i “kriget”! Officersstjärnor till hela högen! ⭐️⭐️⭐️

indexpage.png

announcementpage.png

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...