Hoppa till innehåll
Sceleris

Kamrater! Sovjet.se behöver er hjälp! (aprilskämt 2018)

Rekommenderade inlägg

På tiden! Det behöver rensas ut! Kamrat Ebhenski anmäler sig för tjänstgöring! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Och där blev det andra april, så då blev det andra bullar av; ja, kan ni tänka er, det var inte på riktigt! Anime.se är inte Sovjet.se!

För er stackare som missade allt det roliga, så såg det under dagen ut som på bilderna längre ner. Förutom det rena utseendet så byttes även ord ut: “Anime” och “Japan” byttes ut mot “Sovjet”, och “manga” byttes ut mot “Moskva”. Som grädde på moset fick besökare höra loopande musik från dataspelet Red Alert 3. En nedräkning till 2 april, kallad “Operation: Bagration desu”, utfördes; några lyckliga få som var här vid tolvslaget kan ha sett slutmeddelandet om att moderslandet hade befriats.

Men ingen sommar varar för evigt, så nu blev det som ni ser istället. @Soverejn tyckte att skämtdesignen var hyfsad, så jag modifierade den lite och gjorde en “seriös” version. Hoppas att det duger; jag har inte lagt ner mycket planeringsarbete på något av detta, det var mest på ett infall.

Men kul var det, och jag vill tacka alla som medverkade i “kriget”! Officersstjärnor till hela högen! ⭐️⭐️⭐️

indexpage.png

announcementpage.png

• Gillar 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tack o ärade överstekansler och allas favoritbrigadgeneral Soverejn för denna otroligt roliga temadag. Xорошо!

Redigerad av MathJuice
  • Gillar 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag trodde det var 31 mars igår så snacka om att jag blev förvånad när låten drog igång, det tog några sekunder innan jag fattade vad som pågick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu