Hoppa till innehåll
guruguru

Rekommendera japanska band/musik

Rekommenderade inlägg

Sist jag var i Japan fick den här personens musik rekommenderad för mig så nu rekommenderar jag vidare det: Suiyoubi no Campanella

Redigerad av guruguru

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Delvis för att jag känner henne personligen men också för att jag gillar lite annorlunda musik rekommenderar jag dessutom Satoko Nakamuras musik:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

"fox capture plan" med "butterfly effect" Finns så otroligt mycket spännande musik och gillar allt möjligt, och precis som denna tråden går med härlig bredd i olika genre. Många kanske har sett men den är fin och låter i mina öron väldigt japanskt. Gillar alla poster här! - som sagt väldigt uppskattade fynd för mig. Fler förslag vore mycket trevligt.

Redigerad av hautahauta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kan inte redigera min post av någon anledning, pinsamt nog upptäckte jag min felaktighet; https://www.jbox.com/iza717 

Såg att det verkar ha varit orginal musik "This is volume 14 of the Touhou Bakuon Jazz series, based on the Zun-created original music, created by Tokyo Active NEETs, with 7 awesome Jazz tracks to enjoy. This CD is approved by Zun and distributed by Shanghai Alice, the official Touhou company." Hoppas det blev rätt nu, då är det inte:  "Japanska Anime musik cover band", som jag skrev. Ber om ursäkt för detta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Casiopea är också ett klassisk band; gäller dessa så satt jag i runt två timmar och skrev men råkade komma åt en knapp, vips allt var borta, kan ju säga att wikipeadia finns det förstås mer information! (((o(^ ^)o))) P.S fick lära mig av en schysst person på discord att det är notepad som gäller istället, m(_ _)m \(^ ^)/ tack för det tipset.

Redigerad av hautahauta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu