Hoppa till innehåll
Ebhen

Weathering with You på bio

Rekommenderade inlägg

Nu får vi äntligen se Makoto Shinkais nya film på bio i Sverige. Tyvärr visas den bara i ett fåtal städer och då endast en helg så passa på om ni kan. 
Jag tänkte gå i Uppsala den 23:e feb om det är nån som vill haka på. :) 
Den visas även på Japanska filmfestivalen i Leksand den 22:e februari om någon är sugen på en utflykt dit. Flera intressanta filmer och animefilmer kommer visas och det är gratis.

https://www.filmstaden.se/film/NCG480047/weathering-with-you

Redigerad av Ebhen
  • Gillar 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fantastiskt! låter verkligen trevligt! - Skulle gärna vilja se den men för min del är det inte möjligt, har ingen tid för det. Hoppas någon annan hakar på annars kommer du nog ha en makalös upplevelse, tror att det kommer att vara högintressant. Om du har orken så skulle jag gärna uppskatta att höra om hur det var och vad du tyckte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Då jag insjuknade och blev sängliggandes en vecka så sket det sig med biobesöket förra veckan. Men tack och lov så kör Filmstaden filmen ytterligare en vecka nu så på lördag är det dags. :D Kan skriva en liten recension sen av den. 

Btw. för intresserade så kommer Weathering with You släppas på DVD/BD den 27 maj. Vet dock inte om det är internationellt släpp på den då eller om det bara är i Japan, men det lär vi ju märka. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu