Hoppa till innehåll
Anime.se

angående Manga Manias val att ta bort Boti och ersätta den..


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

För alla Hiroaki Samura-fans kan jag avslöja att Manga Mania skall publicera en av hans kortisar (70 sidor lång) uppdelad på nummer 8 och 9 2004. Och den lär inte komma ut i någon bok alls, så ta chansen att köpa tidningarna!

 

Var det någon som trodde att Samura var en seriös person? Tillåt mig tvivla. Han gör kanonbra humorserier, och "Tårarnas dagbok" är en av dem. Köp och garva.

 

Det gfinns alltså fler

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är den lika coolt tecknad då?

 

Ja... det är ju samma person. Kanske inte samma vilda slagsmålsscener; det är ju en humorserie. Men tänk dig den där seriösa tecknarstilen när de enda replikerna är urfåniga. Det är ungefär hur kul som helst.

 

"Tårarnas dagbok" finns med i boken "Flytt" (hikkoshi) som även innehåller hans romanskomedi med samma namn ("Flytt"). Den är faktiskt fasligt kul, men näst intill omöjlig att översätta. Han bara driver med hela Afternoon i den, och humorn är rätt svårnådd.

 

Dessutom skrev jag fel. Det är i nummer 9 och nummer 10 som "Tårarnas dagbok" skall publiceras. Nummer 8 är som vanligt. För att få plats med Tårarnas dagbok kör de bara två Love Hina-kapitel istället för tre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...