Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa genren?


grunt
 Share

Bästa genren? Kan missat alternativ...  

33 medlemmar har röstat

  1. 1. Bästa genren? Kan missat alternativ...

    • Action
      4
    • Komedi
      8
    • Romantik
      7
    • Skräck
      1
    • Mecca
      3
    • Fantasy
      5
    • Sci-fi
      3
    • sport relaterat
      2


Rekommenderade inlägg

Jag e medveten om att röstnigen är bristande men det finns så fruktansvärt många kombigenrer. Om man gillar action/fantasy så får man väl ta den kategori man tycker det passar i mest. Jag skulle sagt fantasy i sådana fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mecca, mmmmums..... enda Mecca serierna som tilltalat mig dock e Full Metal Panic och Macross...och Gundam såklart, får inte glömma gundam NGE var för sjuk och likadant med alla andra Mecca's, dom har alltid för skruvade slut eller alldeles för skumma handlingar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade på sportanimer. Det gillar jag bäst tror jag. Fast egentligen vill man ju ha allt kombinerat, eller ja inte allt. Men aldrig att man bara vill ha action oftast. Typ ghost in the shell, fast det är ju drama också på ett sätt.

 

Action/komedi är nog rätt poppis hos mig också. Sen har vi ju Martial Arts-animerna! Och äventyr. Aja, listan kan bli lång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...