Hoppa till innehåll
Anime.se

Candy Candy, från TV3 inspelat VHS (キャンディ・キャンディ)


ButterNalle
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon som har Candy Candy inspelad på VHS från Tv3-sändning 1988-1989?    söker detta febrilt och hoppas för allt i världen att någon har det , och inte har slängt dom inspelade banden ännu...     Kanske har ni den inspelad ihop med massa annat tecknat på vinden eller i källaren som ligger o samlat damm i 30år...      Köper bandet gärna och hjälper till lägga det digitalt.
e42c1076-ee5b-4793-86d3-aceb782022fa.jpg
hqdefault.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

8 timmar sedan sa idrougge:

Är du säker på att det någonsin sänts på TV3? Borde finnas i någon gammal tv-tablå isf.

TV3 1988
https://tidningar.kb.se/?q=%22candy%20candy%22&sort=asc&from=1988-01-01&to=1989-12-31


Candy Candy. Tecknad barnserie sv tal


Så ja jag är helt 100. Är det någon som har den här versionen utav Media Dubb inspelad?   Jag har tyvärr inte trots mitt stora VHS arkiv av Tv3-inspelningar inte lyckats hitta Candy candy än. ☹️

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...
Den 2020-07-13 vid 03:52 sa ButterNalle:

Någon som har Candy Candy inspelad på VHS från Tv3-sändning 1988-1989?    söker detta febrilt och hoppas för allt i världen att någon har det , och inte har slängt dom inspelade banden ännu...     Kanske har ni den inspelad ihop med massa annat tecknat på vinden eller i källaren som ligger o samlat damm i 30år...      Köper bandet gärna och hjälper till lägga det digitalt.
e42c1076-ee5b-4793-86d3-aceb782022fa.jpg
hqdefault.jpg

Har du fått tag i filmerna? Jag letar också! Har du digitala filer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...