Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Blandade anime figurer


Naonai
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej,

Jag säljer just nu ut blandade figurer från min samling. 

Betalsätt: PayPal eller Swish
Frakt:  65 kr inom hela Sverige

Alla figurer är kompletta och i bra skick och med original kartong. De utan kartong/skadad kartong men i övrigt kompletta och i bra skick är prisfigurerna från Sailor Moon,  prisfigur Narses från Arslan Senki,  Square Enix Sora från Kingdom Hearts.

Kontakta mig här om du är intresserad (se lista med figurer nedan). Obs! Ibland kan jag vara långsam på att svara.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1000kr (10 figurer) Sailor Moon - Sailor Moon, Chibiusa, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Venus, Sailor Jupiter, Sailor Neptune, Sailor Uranus, Sailur Saturn, Sailor Pluto - Girls Memories (Banpresto) bild --> 1686763.jpeg

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Slutsålt:

  • 1000kr (10 figurer) Sailor Moon - Sailor Moon, Chibiusa, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Venus, Sailor Jupiter, Sailor Neptune, Sailor Uranus, Sailur Saturn, Sailor Pluto - Girls Memories (Banpresto)
  • 100 kr Kidou Senshi Gundam SEED Destiny - Athrun Zala - Excellent Model - RAH DX 2 (MegaHouse) 
  • 500 kr (2 figurer, pris för båda) Haikyuu!! - Hinata Shouyou - Players - 1/8 (Takara Tomy) + Haikyuu!! - Kageyama Tobio - Players - 1/8 (Takara Tomy)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutsålt:

  • 50 kr Saint Seiya - Phoenix Ikki - Saint Cloth Myth - Myth Cloth - 2nd Cloth Ver. (Bandai)
  • 100 kr Gekkan Shoujo Nozaki-kun - Mikoshiba Mikoto (Kotobukiya, Square Enix)
  • 100 kr Peace Maker Kurogane - Okita Souji (Mag Garden) 
  • 100 kr Glass no Kantai - Cleo Aiolos Corbeille de Veil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Slutsålt:

  • 350 kr Fullmetal Alchemist - Edward Elric - Special Figure
  • 250 kr Tsubasa Reservoir Chronicle - Sakura - Pink Ver. (SEGA)
  • 200 kr Arslan Senki - Narsus - Minna no Kuji (FuRyu)

Stänger försäljningen nu då jag sålt det mesta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...