Hoppa till innehåll
Naonai

Säljes: Blandade anime figurer

Rekommenderade inlägg

Hej,

Jag säljer just nu ut blandade figurer från min samling. 

Betalsätt: PayPal eller Swish
Frakt:  65 kr inom hela Sverige

Alla figurer är kompletta och i bra skick och med original kartong. De utan kartong/skadad kartong men i övrigt kompletta och i bra skick är prisfigurerna från Sailor Moon,  prisfigur Narses från Arslan Senki,  Square Enix Sora från Kingdom Hearts.

Kontakta mig här om du är intresserad (se lista med figurer nedan). Obs! Ibland kan jag vara långsam på att svara.

• 1000kr (10 figurer) Sailor Moon - Sailor Moon, Chibiusa, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Venus, Sailor Jupiter, Sailor Neptune, Sailor Uranus, Sailur Saturn, Sailor Pluto - Girls Memories (Banpresto) bild --> 1686763.jpeg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Slutsålt:

• 1000kr (10 figurer) Sailor Moon - Sailor Moon, Chibiusa, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Venus, Sailor Jupiter, Sailor Neptune, Sailor Uranus, Sailur Saturn, Sailor Pluto - Girls Memories (Banpresto)
  • 100 kr Kidou Senshi Gundam SEED Destiny - Athrun Zala - Excellent Model - RAH DX 2 (MegaHouse) 
  • 500 kr (2 figurer, pris för båda) Haikyuu!! - Hinata Shouyou - Players - 1/8 (Takara Tomy) + Haikyuu!! - Kageyama Tobio - Players - 1/8 (Takara Tomy)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Slutsålt:

• 50 kr Saint Seiya - Phoenix Ikki - Saint Cloth Myth - Myth Cloth - 2nd Cloth Ver. (Bandai)
  • 100 kr Gekkan Shoujo Nozaki-kun - Mikoshiba Mikoto (Kotobukiya, Square Enix)
  • 100 kr Peace Maker Kurogane - Okita Souji (Mag Garden) 
  • 100 kr Glass no Kantai - Cleo Aiolos Corbeille de Veil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu