Hoppa till innehåll
MOA

Anime Festival

Rekommenderade inlägg

Att det är Flash sätter käppar i hjulet, men Mega Anime Avatar Creator finns med i BlueMaxima's Flashpoint, ett nedladdningsbart flashspelarkiv med inbyggt (säker!) spelare, så det är ju ett tips.

Det här är mitt första bidrag, som jag plockade rent ur fantasin.

flashplayer_32_sa_WIMl1HW7yk.jpg

Jag ska inte dryga ut inlägget med att beskriva hans fantastiska backstory eller fascinerande personlighet, men jag kan säga att den här helt påhittade figuren heter Scellan “Stellan” Scellansson och gillar anime.

Redigerad av Sceleris

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Oops, jag missade att standardfiguren har kvinnobröst, och jag min påhittade figur har inte kvinnobröst, så jag fick spara om den.

flashplayer_32_sa_mAAMDXC7Fn.jpg

Som hittebarn i djupa bergskogar fick denna unga dam växa upp i barnhem under det statligt tilldelade namnet Ema Yamada. Ett hårt barnhemsliv fostrade en hård attityd, och hon hamnade i tonåren i skumma umgängen. Bland traktens jämnåriga ligister ledde hennes styrka, brutalitet och ständigt uttryckta personliga känsla för rättvisa till namnet 金髪武者kinpatsu musha, eller “Blonda krigaren”. Vid 16 års ålder blev hon uppletad av advokater som informerade henne att hennes dopnamn var Marie-Louise Yamashiro, och att hon nu ärvt sin farfars hela förmögenhet på 1,6 biljoner yen (~134 mdr kr).

När hon mottog beskedet lutade hon sig tillbaka, tog ett bloss, och sade: “Det förklarar mina jävla skruvkorkar.”

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu