Hoppa till innehåll
Anime.se

Så många online samtidigt som möjligt dag..


kakan
 Share

Alla samtidigt, nå vad säger ni?  

29 medlemmar har röstat

  1. 1. Alla samtidigt, nå vad säger ni?

    • Kör till!
      18
    • Nää...
      7
    • Får se
      4


Rekommenderade inlägg

Kan vi inte ha en dag då så många medlemmar är online samtidigt?

Kanske julafton eller nyårsafton..

Då kan man ju slå rekordet "antal medlemmar samtidigt" och så kan man försöka slå det varje år som går..

 

Anledningen att jag skriver denna topic nu är att jag kanske glömmer bort det senare och om jag skriver nu så kan så många som möjligt hinna läsa denna topic..

 

Så vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vi inte ha en dag då så många medlemmar är online samtidigt?

Kanske julafton eller nyårsafton..

Då kan man ju slå rekordet "antal medlemmar samtidigt" och så kan man försöka slå det varje år som går..

 

Anledningen att jag skreiver denna topic nu är att jag kanske glömmer bort det senare och om jag skriver nu så kan så många som möjligt hinna läsa denna topic..

 

Så vad säger ni?

 

Ja, yes, jättebra!

På julafton och nyårsafton har man säkert lust att sitta ute på ett forum för att slå rekord. Whey, det där har jag verkligen lust med.

 

Skämt åsido, vad får man ut av det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inne när jag är inne, oavsett tidpunkt. Har jag något för mig under den tidpunkten är jag då inte här, och sannolikheten att jag gör något annat på nyår är rätt så stor med tanke på att det är en massa folk i mitt hus då. Och jag hatar folk så då lär jag ju antingen befinna mig i stan eller vara ute och promenera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vi inte ha en dag då så många medlemmar är online samtidigt?

Kanske julafton eller nyårsafton..

Då kan man ju slå rekordet "antal medlemmar samtidigt" och så kan man försöka slå det varje år som går..

 

Anledningen att jag skreiver denna topic nu är att jag kanske glömmer bort det senare och om jag skriver nu så kan så många som möjligt hinna läsa denna topic..

 

Så vad säger ni?

 

Ja, yes, jättebra!

På julafton och nyårsafton har man säkert lust att sitta ute på ett forum för att slå rekord. Whey, det där har jag verkligen lust med.

 

Skämt åsido, vad får man ut av det?

 

man får ett snitt på hur många medlemmar som kommer in och blir medlemmar på forumt varje år. det är va man får ut av det. inte så mycket fast det är alltid nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
skall göra mitt bästa, fast vi brukar alltid åka upp till min mormor ungefär vid 13.00 tiden varej år och fira där med släkten, så vi får se.

 

Så gör man i min familj också :)

 

vet inte hur det blir i år dock med tanke på att min mormor dog i sommras, och det va typ hon som gjorde allting :). får hoppas det löser sig iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skall göra mitt bästa, fast vi brukar alltid åka upp till min mormor ungefär vid 13.00 tiden varej år och fira där med släkten, så vi får se.

 

Så gör man i min familj också :)

 

vet inte hur det blir i år dock med tanke på att min mormor dog i sommras, och det va typ hon som gjorde allting :). får hoppas det löser sig iaf :)

 

Beklagar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte meningen med att göra en förbestämd onlinestohej... Känns ungefär lika roligt som att spela in Kalle Anka på julafton. Är det inte om något trevligare med spontana onlineansamlingar istället...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...