Hoppa till innehåll
Hikikomori

Statusuppdatering

Rekommenderade inlägg

Hur gör man en sådan? Vill minnas att jag tidigare läste något om att man skulle göra det genom att klicka på +Skapa men där hittar jag inget sådant alternativ.

34g4bnuiorhgf536.thumb.png.77d3e33bfa0ebf4ecddb2e680343d588.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag kan skapa en statusuppdatering genom den knappen. Den kanske är låst så att man måste ha gjort x antar inlägg innan man kan göra det. Sceleris eller MathJuice vet säkert om det där.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det var skumt. Finns det en rad med "Senaste Statusuppdateringar" strax under sökrutan? Om den finns så finns även en liten inputruta som läser "Vad tänker du på?" som fungerar som en genväg för det. Annars vet jag inte om det är inaktiverat för nyare konton eller om det hänt något specifikt. @Sceleris

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det finns vissa funktioner som är låsta för nya medlemmar; när man har postat 100 inlägg/kommentarer/statusuppdateringar/... så räknas man som “pålitlig medlem” och får använda mer diskutrymme, skapa blogg etc.

Men statusuppdateringar ska inte var låsta för nya medlemmar. Märkligt!

Jag prövade att låsa och sedan låsa upp. Jag vet inte om det lagade till problemet, men jag provade att logga in med ett dummy-konto som inte är “pålitlig”, och det fanns en knapp för att skapa statusuppdatering.

Så vänligen försök igen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu