Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime hösten 2021


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

Är så efter med mitt tittande att jag undrar om denna säsong kommer lida av det...

Komi-san can't Communicate: En till internetpopulär manga som fick sin adaption till slut. Nagatoro var riktigt bra så vi hoppas på en till smash hit. Trailern indikerar på imponerande visuals åtminstone.

86 2nd: Fortsättningen på årets överraskning som verkligen får en att tänka på vad för sensmoral man kan dra från krig. Hoppas på mer Sawano Hiroyuki och mindtricks.

Senpai ga Uzaki Kouhai no Hanashi: Nån här eller på Mangakai spridde trailern till denna och den var så otroligt sötrolig. En mangaadaption som flög helt under min radar tills nyligen, så ska bli intressant att följa denna.

Muv-Luv Alternative: Trots ranten om Total Eclipse så tror jag att jag kommer se igenom den i sin helhet, men under tiden kanske denna underlättar min återkomst. Karaktärsdesignen är dock inte i min smak.

Pride of Orange: Hockey som animé? Det var oväntat. Trailern spoilade dock att det kanske handlar om sex spelare (en startfemma plus målvakt) vilket dödade nästan all hype p.g.a. avsaknaden av realism. Just när det gäller sport (i film och spel) så är det lätt att få mig att tappa all immersion (svensk översättning?), och det finns inte en chans att bara en femma klarar av en hel match, knappt en period heller.

Otome wa Boku ni Koishiteru - Trinkle Stars: Mer av denna serie! Futari no Elder var extremt bra så hoppas på något liknande genomslag i denna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apropå Muv-Luv Alternative! Den är som sagt del 3 av 3 i Muv-Luv-sagan, så det är lite… oklart hur det kommer att bli med animeversionen: kommer de att skriva om den för att integrera – eller eliminera – handlingen från de första två? Eller är det en anime för de redan frälste? Jag såg idag att på officiella Youtube-kanalen för Muv-Luv så har de lagt upp en komplett genomspelning av både del 1 (“Muv-Luv Extra”) och del 2 (“Muv-Luv Unlimited”)! Om man nu har 16+16 timmar över till att glo på Youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som jag åtminstone har tänkt att följa är följande men sen blir det säkert någon mer om jag har tid över.

Komi-san can't Communicate: Lite romcom kan vara bra då och då och jag gillar designen på Komi-san.

86 2nd: var inte helt såld på första säsongen men tycker om att avsluta det jag har påbörjat (inte för att det finns några garantier att det här är sista delen) och den första säsongen hade sina stunder.

Mushoku Tensei s2: Den serie jag ser fram mest emot, diggade första säsongen och är taggad att se hur den fortsätter. En av isekai-serierna som jag tycker lyckas med berättelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...