Hoppa till innehåll
Anime.se

lite bilder


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

jag säger såhär. Satsa på kvalité istället för kvantiet. Det är bättre att göra lite, men asgrymma bilder, istället för hundra halvbra bilder. Jag säger inte att du ska dra ner på tempot eller nåt, känner du för att rita, så gör det. Jag är inte så kreativ som du eller Hellis, jag kan inte bara pumpa ur mig bilder. Jag måste komma på en idé först, en bra idé.

 

Det är bara det att det beror inte på hur många bilder du gör, utan hur mycket tid du lägger ned på dem, och sålunda, hur mycket du lär dig av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag tycker inte att du ritar bra, ta inte illa upp. Dock kan jag ge lite konstruktiv kritik. När du ritar måste du tänka på proportionerna, Det finns många tutorials här och var på internet. Försök att ta lärdom av andra bilder. Sitt och rita av samma bild en massa gånger innan du försöker dig på att rita helt egna. Tänk även på skuggorna, det ger bilden mer liv! Och det viktigaste: Fortsätt att rita och försök bli bättre, dock måste du tycka att det är jäkligt kul själv, annars kommer du tröttna. (Har hänt mig redan ^^;; )

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...